⚘ Apriltråden ⚘

Gleder meg også til påske
Mannen skal for fleste gang ha fri hele påsken
Min har fri påsken men jobber de 2,5 arbeidsdagene.

Jeg avspasderer dem og har tatt ungene fri fra Sfo og bhg
 
God morgen! April er en fin mnd. Kommer nærmere og nærmere lange og lyse dager :D
 
God morgen! April er en fin mnd. Kommer nærmere og nærmere lange og lyse dager :D
April er en herlig måned, frøkna fyller år denne mnd (blir 3år allerede!!) og pappa har også bursdag. Gleder meg til å ramme inn bildet og gi det :D
 
Nja jeg skulle heller gjerne hatt mannen hjemme i sommer men det går ikke så

Ser den. Heller sommeren enn påske ja.

Jeg har ingen problemer med å ha de tre dagene alene med ungene, vi tar kanskje en tur på campingen og besøker mine foreldre, en handletur, leker i hagen dersom været tilsier at vi monterte trampolina i palmehelga som jeg egentlig håper (pr nå er det rett nok snø igjen da) planter og steller litt. Vi skal uansett ikle reise vekk og mannen har frivillig byttet til seg bingovakt på palmesøndag!
 
April er en herlig måned, frøkna fyller år denne mnd (blir 3år allerede!!) og pappa har også bursdag. Gleder meg til å ramme inn bildet og gi det :D
Tiden går fort med barn i hus :angelic:. Bildet blir nok en vinner! Så fint!
 
Bruker hovedsakelig facebook for å følge med på familien. De legger ut bilder av nevøer <3

Jeg bruker det til å følge ulike grupper, håndball, fotball, korps, kor, klasselister... også er jeg med i en gruppe for slekta, type "etterfølgere av mine oldeforeldre" hvor jeg sto for å holde mamma oppdatert med skjermdump av det som kom da en onkel av henne døde i fjor, og derfra har jeg fått noen... grandtanter eller noe sånn. Som ynder å dele div bibelsitater og sånn. Slumrer dem innimellom. Har fått en sånn deler-gladkristine-poster fra en eller annen bhg/aktivitet/ikke klassen men noe sånt-liste også.

Nå har jeg kristen arbeidsgiver også jeg da, så en og annen om det ekte påskebudskap får jeg glatt fra min leder også. Ja, også jobber jeg, så jeg vet når jeg har påskeferie. Også klarer jeg nok handle inn mat så jeg overlever to stengte dager (med søndagsåpne butikker...) kjenner jeg mannen rett har vi trolig nok godteri til pinse ;)
 
Back
Topp