Ikke i bruk
Forumet er livet
Ene ble dritsur som vanlig. Andre bare lo..Hvordan reagerte de?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ene ble dritsur som vanlig. Andre bare lo..Hvordan reagerte de?![]()
Det blir ingen topp 100 konkurranse i april.
Ikke glem påsken da...Skravling i april! "Jeg vælger mig april" skrev Bjørnstjerne Bjørnson. April, måneden som åpner for sommeren.
Merkedager i april:
1. Aprilsnarr
8. Kakedagen
21. Earth Day
23. Verdens bokdag
God skravling ❤
Ikke glem påsken da...![]()
Ja, påske! Ooooh påskeegg... Lurer på hva som er i mitt i år.Påsken må man ikke glemme. Jeg gleder meg til påske! To uker igjen, så har jeg ferie hele påsken, mellom-dagene og det hele
Ja, påske! Ooooh påskeegg... Lurer på hva som er i mitt i år.
Gleder meg, bortsett fra at butikkene er stengt... Kan noen minne meg på det så jeg husker å handle? XD
Jeg er ufør, så jobber liksom ikke. Så merker knapt når det er søndag XDMinne deg på å handle inn til påske?
Det er stengt i to dager, åpent i en og stengt i to. Det tror jeg du overlever. OG at det er påske er vel heller også relativt vanskelig å unngå å oppdage, men greit, joda, vi får prøve å minne deg på å handle da.

Jeg er ufør, så jobber liksom ikke. Så merker knapt når det er søndag XD![]()
Så trøttVar du som var hos tannlegen ja. Trodde der var Kengu jeg.. trøtt
He he tenåringer altsåHun blir sur for alt om dagen. ALT!!!
Er lov detTrøtt jeg..
Egentlig ikke.Men renner ikke f. Eks fb over med "åååh, påskeferie"-poster?
Min snap kommer til å renne over av bilder av påskepynt fra palmehelgen og en del "nå er det ferie" snaps når påska kommer. Og på fb har jeg et par religiøse mer eller mindre fjerne slektninger så noen "hvorfor vi egentlig feirer påske er ikke for godteriet" poster kommer også.
Ikke til å unngå å merke at det er påske, liksom.
Ha ha ja ikke santSier hun som i forrige uke sa at to premier blir, to ut og en ny inn, en uventet en eller noe sånn?
Gleder meg også til påskePåsken må man ikke glemme. Jeg gleder meg til påske! To uker igjen, så har jeg ferie hele påsken, mellom-dagene og det hele
Du er slemRingte nettopp faren til ungene, var passe desperat i stemmen og ba han forte seg å komme til sykehuset for minstemann har brukket benet på skolen. Han sov enda men var helt sånn "jeg kommer, herreguuud, går det bra eller?" Holdt på å le meg ihjel!!!!![]()
I know! Men han har humor i bøtter og lass så det går så fint. Han tar nok igjen i løpet av dagenDu er slem
Står til?God morgen