⚘ Apriltråden ⚘

Men det er grunnleggende slitsomt å ikke kunne stole på noe i dag, og hver gang en har glemt seg og bare tatt det folk sier for god fisk, analyser og lure på om en er bitt lurt.

Jeg trenger f.eks å få vite om min mann kommer hjem fra jobb tidlig nok til å ta treningen til mellomste. Det var nemlig ingen som ville påta seg å være trener for håndballlaget hennes, så derved ble det bestemt at det tas på rundgang mellom foreldrene, to og to. Og i dag er det altså vår tur.

Jeg kan ikke håndball. Jeg liker ikke håndball. Jeg ser ikke håndball, jeg spiller ikke håndball. Jeg har ikke det minste lyst å lede en trening, selv om de bare er 8 år og bare trenger å ha det gøy med en ball. For nei, de trenger ikke bare ha det gøy med en ball. Det klarer jeg. Jeg er rimelig stø på å sette dem igang med kanonball. Men det styrer de selv, de velger da dansk kanonball (uten lag, alle mot alle, du er ute til den som tok deg blir tatt) og det er ikke DET de skal gjøre denne timen i gymdalen, de skal øve på å kaste ballen til hverandre og på tre steg i kast. Og nei, ikke tre steg, et hopp, lande, tenke og kaste. Men kaste i hoppet.

For jada, selv om jeg likke liker håndball så vet jeg at det tredje steget er et hopp hor de henger i lufta inn mot den der streken de ikke har lov å tråkke over og kaster ballen før de lander, sånn at de er på rett side. Sånn ideelt sett. Der er ikke disse jentene her altså.
UItfordringen ligger vel så mye å å ikke få dem til å diskutere om alle har hatt ballen like mange ganger og hvem som hr fått skutt flere ganger enn andre, men faktisk KASTE ballen...

Men jeg har ikke innmari lyst å ta den treningen likevel. Utfra de mødrene som har gjort det før oss har jeg funnet ut at man stiller i treningstøy og med god motivasjon. Motivasjon er nå en ting (lyst har jeg ikke men jeg er god på å late som) men jeg HAR faktisk ikke treningstøy jeg. Jeg driver ikke med slikt. Utenom å svømme, men å stille i badedrakt er litt sånn feil det også ;)

Så det hodet mitt tenker i dag er at han kommer til å si "sorry, dette møtet som gjør at jeg ikke kan være med på utviklingssamtalen til eldstemann trakk ut, jeg rekker ikke treningen, du må starte det i alle fall (Never mind at da må jeg ha med minstemor også...) og jeg må lete rundt og finne den svarte tightsen, for jeg HAR jo det da et sted, og en t-skjorte og børste av joggeskoene mine så de kan brukes inne og mentalt psyke meg opp og ta dem med bort og grue meg og dra bort og komme igang også står han der "april"!

Han gjør ikke det altså, jeg vet det. Men hodet mitt bruker trolig størsteparten av dagen på å lure på hva han lurer meg med. Fakta er at han vel ikke har lurt meg de seneste årene for jeg blir så sint på ham ;) sa han selv i går i alle fall, vet ikke jeg.

Jeg stoler ikke på noen. Bare glemmer meg og gjør det stadig vekk likevel.

Ikke glem påsken da... :p

Påsken må man ikke glemme. Jeg gleder meg til påske! To uker igjen, så har jeg ferie hele påsken, mellom-dagene og det hele

Påsken må man ikke glemme. Jeg gleder meg til påske! To uker igjen, så har jeg ferie hele påsken, mellom-dagene og det hele
Ja, påske! Ooooh påskeegg... Lurer på hva som er i mitt i år. :D
Gleder meg, bortsett fra at butikkene er stengt... Kan noen minne meg på det så jeg husker å handle? XD

Ja, påske! Ooooh påskeegg... Lurer på hva som er i mitt i år. :D
Gleder meg, bortsett fra at butikkene er stengt... Kan noen minne meg på det så jeg husker å handle? XD

Minne deg på å handle inn til påske?

Det er stengt i to dager, åpent i en og stengt i to. Det tror jeg du overlever. OG at det er påske er vel heller også relativt vanskelig å unngå å oppdage, men greit, joda, vi får prøve å minne deg på å handle da.

Minne deg på å handle inn til påske?

Det er stengt i to dager, åpent i en og stengt i to. Det tror jeg du overlever. OG at det er påske er vel heller også relativt vanskelig å unngå å oppdage, men greit, joda, vi får prøve å minne deg på å handle da.
Jeg er ufør, så jobber liksom ikke. Så merker knapt når det er søndag XD :P

Ringte nettopp faren til ungene, var passe desperat i stemmen og ba han forte seg å komme til sykehuset for minstemann har brukket benet på skolen. Han sov enda men var helt sånn "jeg kommer, herreguuud, går det bra eller?" Holdt på å le meg ihjel!!!! laughing6

Jeg er ufør, så jobber liksom ikke. Så merker knapt når det er søndag XD :p

Men renner ikke f. Eks fb over med "åååh, påskeferie"-poster?

Min snap kommer til å renne over av bilder av påskepynt fra palmehelgen og en del "nå er det ferie" snaps når påska kommer. Og på fb har jeg et par religiøse mer eller mindre fjerne slektninger så noen "hvorfor vi egentlig feirer påske er ikke for godteriet" poster kommer også.

Ikke til å unngå å merke at det er påske, liksom.

Men renner ikke f. Eks fb over med "åååh, påskeferie"-poster?

Min snap kommer til å renne over av bilder av påskepynt fra palmehelgen og en del "nå er det ferie" snaps når påska kommer. Og på fb har jeg et par religiøse mer eller mindre fjerne slektninger så noen "hvorfor vi egentlig feirer påske er ikke for godteriet" poster kommer også.

Ikke til å unngå å merke at det er påske, liksom.
Egentlig ikke. :P

Back
Topp