⚘ Apriltråden ⚘

Hmm, minsten surrer rundt beina mine når jeg skulle lage meg en kopp kaffe. Plutselig biter han meg i tåa, æsj :p
 
Har dere noe mål for antall innlegg i denne tråden for april? :D 10 000 ? Egentlig burde det være 30 000! 1000 innlegg per dag :D
 
Har dere noe mål for antall innlegg i denne tråden for april? :D 10 000 ? Egentlig burde det være 30 000! 1000 innlegg per dag :D
Jeg har ikke noe veldig mål. Men jeg er omsider ferdig med bursdagsgaven til pappa som jeg har brukt mange timer på ved hver ledige anledninger. Så tiden strekker mer til for skravling for meg denne mnd :happy:
 
Skravling i april! "Jeg vælger mig april" skrev Bjørnstjerne Bjørnson. April, måneden som åpner for sommeren.

Merkedager i april:
1. Aprilsnarr
8. Kakedagen
21. Earth Day
23. Verdens bokdag

God skravling ❤
Og innimellom kommer påsken...
 
Ser den. Heller sommeren enn påske ja.

Jeg har ingen problemer med å ha de tre dagene alene med ungene, vi tar kanskje en tur på campingen og besøker mine foreldre, en handletur, leker i hagen dersom været tilsier at vi monterte trampolina i palmehelga som jeg egentlig håper (pr nå er det rett nok snø igjen da) planter og steller litt. Vi skal uansett ikle reise vekk og mannen har frivillig byttet til seg bingovakt på palmesøndag!
Vi får jo en fordel sv det da, å dra på påskeferie før , får se det positive i det
 
Har dere noe mål for antall innlegg i denne tråden for april? :D 10 000 ? Egentlig burde det være 30 000! 1000 innlegg per dag :D

Sorry, har ikke tid til denne tråden her, må starter 24 andre. du er tullerusk, så mange tråder når jeg sleit ut hodet på de 17 det ble i mars ;P

Jeg skal få dem til altså, men noen blir usaklige er jeg redd ;)
 
Back
Topp