♫ Skravletråd Mars ♫

Da ble luen til frøkna ferdig
198c5be91e2bfb4139ed4c8b1ad95220.jpg

Ny vri, ikke ny tråd?

Så vi må leve med førsteinntrykk som er det som ofte viser i appen "jukser litt" en måned til?

Men hvorfor byttet denne navn? Skravlet for lite i den? ;-)

Fikk overlevert babyteppet til hun venninnen min før i dag som ble superfornøyd :)
Og frøkna ble veldig fornøy siden jeg endelig var ferdig med det.
Først nå skjønner jeg hvor mye hun har ventet på den luen jeg har lovet å strikke til henne etter teppet.
Bra en lue går fort, håper på å bli ferdig i kveld :)

Så artig at hun gleder seg sånn[emoji173]

Ny vri, ikke ny tråd?

Så vi må leve med førsteinntrykk som er det som ofte viser i appen "jukser litt" en måned til?

Men hvorfor byttet denne navn? Skravlet for lite i den? ;-)

Ble overrasket når jeg så april tråden alt hadde 11000 innlegg [emoji23] trodde noen hadde vært våken mye i natt.

Sett youtube videoer. Nå kan jeg faktisk strikke vrang og rett. Men har tatt maaaange forsøk på å se forskjellen derimot [emoji23][emoji23] Ante søren ikke hvor jeg var. Når jeg har strikka "ribben" nederst skal jeg (for første gang) prøve å skifte tråd til okergul også strikke perlestrikk. Det blir spennende å se om jeg klarer det da syns jeg. Aldri prøvd det før heller [emoji85] Skal bli lue til meg selv. Har en okergul bukse. Trenger å pynte hodet nå [emoji23]
Har prøvd å se på YouTube, men skjønner ikke noe :p Kanskje jeg må sette meg ned en gang til. Og det verste er at jeg kunne deg når jeg var yngre, at jeg ikke forsatte å strikke.
Hørtes veldig avansert ut, så gøy med lue til selg selv da. Også gul, det blir gøy:)

Back
Topp