1. April i dag joAprilsnarrer kan begynne [emoji85]
Gleder meg til å lure noen[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1. April i dag joAprilsnarrer kan begynne [emoji85]
Hvordan er sykdom hos dere nå? Her ble frøkna syk og,så utsatte reisenGod morgen!
Det gikk fortDa ble luen til frøkna ferdig
![]()
Aner ikkeNy vri, ikke ny tråd?
Så vi må leve med førsteinntrykk som er det som ofte viser i appen "jukser litt" en måned til?
Men hvorfor byttet denne navn? Skravlet for lite i den? ;-)
Haha, jeg har allerede blitt "lurt" av mellomste[emoji23] var visst en elg i hagen...
God morgen synGod morgen![]()
Har prøvd å se på YouTube, men skjønner ikke noeKanskje jeg må sette meg ned en gang til. Og det verste er at jeg kunne deg når jeg var yngre, at jeg ikke forsatte å strikke.
Hørtes veldig avansert ut, så gøy med lue til selg selv da. Også gul, det blir gøy![]()
Står til?God morgen syn
Hvordan er sykdom hos dere nå? Her ble frøkna syk og,så utsatte reisen
Jo stemmer. Skulle reist i går. Nå håper vi på å reise i morgenNei? Skulle dere ikke til syden?? Her hoster vi fortsatt hele gjengen, men tilbake i jobb og barnehage.
Bare bra herStår til?
Jo stemmer. Skulle reist i går. Nå håper vi på å reise i morgen![]()
Vil ja ny skravletråd for april jeg
Så flott. Hva er dagens planer?Bare bra her
Vi slipper ganske greit fra det i grunn. 500kr var det. Feber og rennende nese siden onsdagAha! Blir det ikke dyrt å booke om billettene? [emoji33] Hva som feiler snuppa da? God bedring!
Dere sover vist hele gjengen! Prates i morgen damer [emoji8]
Da ble luen til frøkna ferdig
![]()
Ny vri, ikke ny tråd?
Så vi må leve med førsteinntrykk som er det som ofte viser i appen "jukser litt" en måned til?
Men hvorfor byttet denne navn? Skravlet for lite i den? ;-)