Takk det sammeGod helg Kengu[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk det sammeGod helg Kengu[emoji2]
Mhm er deyUff da, skikkelig hovent![emoji31]
Var det gøy?Neste gang![]()
Veldig ogHehe, ja det er utmattende[emoji12]
Wow, du er jammen meg effektiv. Vi må få se bilde når duver ferdig med luenFikk overlevert babyteppet til hun venninnen min før i dag som ble superfornøyd
Og frøkna ble veldig fornøy siden jeg endelig var ferdig med det.
Først nå skjønner jeg hvor mye hun har ventet på den luen jeg har lovet å strikke til henne etter teppet.
Bra en lue går fort, håper på å bli ferdig i kveld![]()
Whaaaat? Skal se om jeg klarer det denne mnd. Jobber mot 18700 innlegg.Veldig ulikt meg, men denne måneden blir det ikke rundt tall på meg
Hahaha [emoji23] Kjekt å kaste bort noen timer på [emoji90] da [emoji6]Kan IKKE anbefale the Arrival.
Bare så det er sagt. Makan til dårlig film![]()
Har så lyst å lære meg og strikke. Men kan bare strikke rett frem, og rett tilbakeBegynte visst å strikke litt. Suger i det. Men blir vel ikke bedre om jeg ikke øver [emoji23]![]()
Sett youtube videoer. Nå kan jeg faktisk strikke vrang og rett. Men har tatt maaaange forsøk på å se forskjellen derimot [emoji23][emoji23] Ante søren ikke hvor jeg var. Når jeg har strikka "ribben" nederst skal jeg (for første gang) prøve å skifte tråd til okergul også strikke perlestrikk. Det blir spennende å se om jeg klarer det da syns jeg. Aldri prøvd det før heller [emoji85] Skal bli lue til meg selv. Har en okergul bukse. Trenger å pynte hodet nå [emoji23]Har så lyst å lære meg og strikke. Men kan bare strikke rett frem, og rett tilbake![]()
1. April i dag joAprilsnarrer kan begynne [emoji85]
Begynte visst å strikke litt. Suger i det. Men blir vel ikke bedre om jeg ikke øver [emoji23]![]()
Natta. [emoji5]Dere sover vist hele gjengen! Prates i morgen damer [emoji8]
Begynte visst å strikke litt. Suger i det. Men blir vel ikke bedre om jeg ikke øver [emoji23]![]()
Sååå misunnelig på de som kan strikke!