♫ Skravletråd Mars ♫

Fikk overlevert babyteppet til hun venninnen min før i dag som ble superfornøyd :)
Og frøkna ble veldig fornøy siden jeg endelig var ferdig med det.
Først nå skjønner jeg hvor mye hun har ventet på den luen jeg har lovet å strikke til henne etter teppet.
Bra en lue går fort, håper på å bli ferdig i kveld :)

Fikk overlevert babyteppet til hun venninnen min før i dag som ble superfornøyd :)
Og frøkna ble veldig fornøy siden jeg endelig var ferdig med det.
Først nå skjønner jeg hvor mye hun har ventet på den luen jeg har lovet å strikke til henne etter teppet.
Bra en lue går fort, håper på å bli ferdig i kveld :)
Wow, du er jammen meg effektiv. Vi må få se bilde når duver ferdig med luen:)

Da sier jeg nattinatt med innlegg nr 18700.

Notat til meg selv: det er 1 april i morgen, ikke tro på en dritt som blir sagt:P

Begynte visst å strikke litt. Suger i det. Men blir vel ikke bedre om jeg ikke øver [emoji23]
bed7d6b6c6da65bcdbe98ecf779ded9b.jpg

Har så lyst å lære meg og strikke. Men kan bare strikke rett frem, og rett tilbake :p
Sett youtube videoer. Nå kan jeg faktisk strikke vrang og rett. Men har tatt maaaange forsøk på å se forskjellen derimot [emoji23][emoji23] Ante søren ikke hvor jeg var. Når jeg har strikka "ribben" nederst skal jeg (for første gang) prøve å skifte tråd til okergul også strikke perlestrikk. Det blir spennende å se om jeg klarer det da syns jeg. Aldri prøvd det før heller [emoji85] Skal bli lue til meg selv. Har en okergul bukse. Trenger å pynte hodet nå [emoji23]

Hører mannen snorker. MEN jeg begynner bli så trøtt nå at jeg tror det skal gå greit også [emoji38]

Dere sover vist hele gjengen! Prates i morgen damer [emoji8]

Begynte visst å strikke litt. Suger i det. Men blir vel ikke bedre om jeg ikke øver [emoji23]
bed7d6b6c6da65bcdbe98ecf779ded9b.jpg

Flink du er, Spyro! :) Hva strikker du på?

Sååå misunnelig på de som kan strikke!

Det er veldig enkelt, tror du hadde fikset det lett altså! ;) Finn deg noe fint du har lyst til å strikke, noe enkelt til å begynne med, men ikke nødvendigvis et skjerf. Mister motivasjonen av å strikke det langt i uendelig tid. Strikk noe du ser det blir resultat og fremgang i. Sjekk ut steg for steg-videoer her http://www.garnstudio.com/home.php?cid=1. Mange andre nettvideoer man kan bruke også. :)

Back
Topp