Etter ikke å ha fått trent på en uke enten på grunn av reise, eller så har jeg vært syk så var det utrolig deilig å komme seg ut en tur i kveld 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobbkonferanse jeg veldig gjerne vil på, typen er ikke her så han kan ikke passe frøkna..Håper du finner noen[emoji4] hva skal dere?
Det er frøkna :/
Ja [emoji7] Han har brøytevakt da. Men meldt mildt og varmt. Så da blir det kos og atter kos [emoji7][emoji7]
Ikke om man kaster vann på de [emoji23]
Oj ! Så stor forskjell rundt da. Fikk beskjed om å sette meg ned. Også kom hu 3 minutter etterpå og henta meg for bilde. Elsker de bildene. Ser kriminelt forbanna ut [emoji23]
Det er noe med det altså. Ikke nok til at jeg orket laste ned den der utredningen heller. (Men jeg gjordet det klokken halv sju i morges og anbefalte min bror å lese den)
Hurrq for fredagGod morgen damer. Siste dagen i mnd. Og det er fredag!!!!![]()
Spist frokost og drukket te. Klar for et par timer søvn.
Ååååå som jeg hater den vekkerklokken!!!
Ja [emoji7] Satser på det. La oss på likt i går. Var så trøtt at jeg tom glemte å si god natt her inne [emoji87]Kos dere glugg ihjel![emoji173]
Satse på null snø![emoji23]
[emoji23][emoji23] Usj. De filmene er sikkert crap den dag i dag [emoji23]Nei, ikke akkurat da[emoji23]
De får alle til å se kriminelle ut gitt [emoji85]Så heldige dere er med kjapp ekspedering[emoji2]
De bildene er skikkelig lekre![emoji23]
God bedring !God morgen
Fortsatt hodepine, gleder meg til kl 15 i dag for da er det heeeeelg
Usj jaÅåååå som jeg hater den vekkerklokken!!!
Takk skulle jo reist i dag. Booket om så reiser søndag . Håpe håpeGod bedring![emoji4]