♫ Skravletråd Mars ♫

Må dere bestille time? Her er det drop in [emoji39] Får den om en uke sa de :)

Ja vi må bestille og det var ikke mange ledige timene før sommeren![emoji31]
Fikk time 25 april, det var første ledige... Politiet har gått ut og advart folk om at det er lang ventetid..[emoji849]

Weeee!!![emoji1][emoji1] alenehelg på deg og mannen?![emoji7][emoji173]
Ja [emoji7] Han har brøytevakt da. Men meldt mildt og varmt. Så da blir det kos og atter kos [emoji7][emoji7]

Ja vi må bestille og det var ikke mange ledige timene før sommeren![emoji31]
Fikk time 25 april, det var første ledige... Politiet har gått ut og advart folk om at det er lang ventetid..[emoji849]
Oj ! Så stor forskjell rundt da. Fikk beskjed om å sette meg ned. Også kom hu 3 minutter etterpå og henta meg for bilde. Elsker de bildene. Ser kriminelt forbanna ut [emoji23]

Du har nok et poeng der[emoji6]
Ikke mye som engasjerer meg heller etter midnatt[emoji12]

Det er noe med det altså. Ikke nok til at jeg orket laste ned den der utredningen heller. (Men jeg gjordet det klokken halv sju i morges og anbefalte min bror å lese den :P )

Så bra det ikke er alvorlig[emoji4] er det minstemor?

Nope, mellomste var på seksårskontroll med legen som fant en bilyd på hjertet som hun mener mest trolig er ufarlig/vil vokse av seg greie, men greit å sjekke just in case. Også har jo barnas far en bilyd på hjertet (den også ufarlig da)

Oj ! Så stor forskjell rundt da. Fikk beskjed om å sette meg ned. Også kom hu 3 minutter etterpå og henta meg for bilde. Elsker de bildene. Ser kriminelt forbanna ut [emoji23]
Typsik

Minner meg på at passene våre utgår på dato sånn i disse dager. Anskaffet i april/mai det året vi giftet oss, og det er ti år siden til sommeren det. Nå skal ikke vi på utenlandsferie er planen, men burde vel sørget for å ha gyldig pass. I alle fall må mannen det som begyteå snakke om det for litt siden, han må kanskje beregne noe jobbreise til... var det polen eller noe sånt? Greit å ha pass i orden i alle fall

Typsik

Minner meg på at passene våre utgår på dato sånn i disse dager. Anskaffet i april/mai det året vi giftet oss, og det er ti år siden til sommeren det. Nå skal ikke vi på utenlandsferie er planen, men burde vel sørget for å ha gyldig pass. I alle fall må mannen det som begyteå snakke om det for litt siden, han må kanskje beregne noe jobbreise til... var det polen eller noe sånt? Greit å ha pass i orden i alle fall
Mitt går ikke ut før neste år... Men. Bildet er 40 kg siden og jeg ser jo ikke lik ut meg i det hele tatt. Så dyrt er det ikke med nytt pass. Så da gjorde jeg det like greit. Mannen også må. Men hans gikk ut for 4 år siden ser jeg. Bildet hans er nesten profilbilde og bleket hår [emoji23] Jeg ler!

Greit å ha de i orden. :)

Back
Topp