♫ Skravletråd Mars ♫

Men jeg har i det minste sovet

Nå piper hunden. Så må se om hun må ut igjen eller hva det er.

Så bra. Jaa regner masse her og. Men det gjør det jo nesten alltid :p Omelett hørtes veldig godt ut.
Jo da. Er hjemme med en syk baby og en kaputt mann, så er litt sutring på begge to :p ellers er dagen bra. Haha
Haha. Mannen syter vell minst like mye som barne?;):p God bedring i heimen

Han syter mer. Han steriliserte seg i går, og det var helt frivillig. Så skjønner ikke hva han syter etter :p Mens lille som hoster og har 10 bleier i døgnet, skjønner jeg godt syter litt. Haha.
Takk :)
Auu. Har han mye vondt?
Mannen snakker også om å gjøre det.

Du har lov å syte. Er jo du som må passe på de;)

Auu. Har han mye vondt?
Mannen snakker også om å gjøre det.

Du har lov å syte. Er jo du som må passe på de;)
Ikke sånn kjempe vondt tror jeg. Han er forsatt glad han gjorde det :p Men han trente ikke i går, og ikke i dag, og det skjer aldri. Så litt vondt er det nok :p

Haha, ja det syntes jeg og.

Furby har aldri funnet veien hit[emoji23]
Har leker som plutselig begynner å spille, snakke og ule av seg selv i lekekassa til enhver tid[emoji38][emoji849]
Aldri hit heller. Men hører de snakker uavbrutt i bodene til folk [emoji23][emoji23]

Bestilt nytt pass :D For vi skal til Spania 28 september til 1 oktober som er min bursdag. Jeg og mannen ♡♡ Og firmaet til mannen da. De spanderer hele turen med følge [emoji1]

Hvor sent ble det?[emoji4]
De var hjemme ca 2230
Ca 2330 kom jeg meg ut av stua og ned for å komme meg hjem. De fulgte etter og ca 0030 kom jeg hjem. (det er sånn 2-3 minutter max å kjøre)
Engasjerte folk som har vært på foreldremøte for å mene noe om evt skole-sammenslåing.....
Og nei. Ikke i regi av skolen for å få informasjon. I regi av seg selv for å mene noe til Fau...

Back
Topp