Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minick må bortHva vil du?
Nei da er det bare å holde seg iroHan er ikke frisk selv om han er bedre, så bare slappe av
Haha. Mannen syter vell minst like mye som barne?Så bra. Jaa regner masse her og. Men det gjør det jo nesten alltidOmelett hørtes veldig godt ut.
Jo da. Er hjemme med en syk baby og en kaputt mann, så er litt sutring på begge toellers er dagen bra. Haha
Han syter mer. Han steriliserte seg i går, og det var helt frivillig. Så skjønner ikke hva han syter etterHaha. Mannen syter vell minst like mye som barne?God bedring i heimen
Auu. Har han mye vondt?Han syter mer. Han steriliserte seg i går, og det var helt frivillig. Så skjønner ikke hva han syter etterMens lille som hoster og har 10 bleier i døgnet, skjønner jeg godt syter litt. Haha.
Takk![]()
Ikke sånn kjempe vondt tror jeg. Han er forsatt glad han gjorde detAuu. Har han mye vondt?
Mannen snakker også om å gjøre det.
Du har lov å syte. Er jo du som må passe på de![]()
Ja. Klarte det faktiskKlarte du det?[emoji23]
TakkAu da[emoji849] god bedring til hode!
Nja. Barr smådupping. Tok en paracet og gikk på jobb da. Gikk fintHåper du fikk litt ekstra søvn uten mareritt[emoji4]
Har gitt opp Walking Dead.. Ble litt lei av å drepe zombier i søvne 1 natt i veka [emoji14]Mareritt av walking dead materiale. Pg jeg som har hatt pause fra serien i 4 mnd sikkert [emoji23] Helt logisk da
Aldri hit heller. Men hører de snakker uavbrutt i bodene til folk [emoji23][emoji23]Furby har aldri funnet veien hit[emoji23]
Har leker som plutselig begynner å spille, snakke og ule av seg selv i lekekassa til enhver tid[emoji38][emoji849]
Det skjer jo ekle ting hele tiden der [emoji23][emoji23][emoji23]Lukker øynene når ekkle ting skjer![]()
Hahahaha ! Så fear the walking dead først da. Men der er de ganske tammr i forhold til walking dead syns jeg.Har gitt opp Walking Dead.. Ble litt lei av å drepe zombier i søvne 1 natt i veka [emoji14]
Når hørtes du nesten ironisk ut![]()
God morgen![]()
Har dere en fin dag?
God morgen.
Tung morgen. Altfor, altfor sent i seng i går. Dvs i dag.
Ja. HeldigvisFått duppet litt sammen med vesla idag da?[emoji4]
Jada.
Men trøtt i dag.
De var hjemme ca 2230Hvor sent ble det?[emoji4]