Skifta aldri batteri for å si det slik. [emoji23] Også ble trommesettet på mystisk vis ødelagt. Tror noen var for hardhendt med det når de testa det ut [emoji56]
Haha[emoji23] er stadig "tom" for batteri her også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skifta aldri batteri for å si det slik. [emoji23] Også ble trommesettet på mystisk vis ødelagt. Tror noen var for hardhendt med det når de testa det ut [emoji56]
Aspirantene spiller samspill 45 minutter
Selve korpset holder på lenger.i tillegg har aspirantene spilletimer en og en med kulturskolen
På merkelig vis hadde ikke systemet annullert tilbudet jeg takket ja til "men stå på venteliste" fra andrevalget da jeg fikk tilbud fra førstevalget. Kommunen slettet det første så fikk jeg takke ja som alternativ.
Siden det hele var avklart på mail med bhg før tilbudet ble lagt i systemet kom kontrakten i posten et par timer etter at jeg fikk orden på det med kommunen.
Tja.... er sikker på at jeg skal ha mye et sted. Men har ennå 40 kartonger som ikke er pakka ut....Jeg har veldig lite pynt....[emoji849] kanskje shoppe litt da?![emoji1]
Mareritt av walking dead materiale. Pg jeg som har hatt pause fra serien i 4 mnd sikkert [emoji23] Helt logisk daÅ hva har skjedd?
Edit; ikke gøy med mareritt.
Kjempesnill [emoji169]Så koselig[emoji1]
Snill mamma du har!
Bra det ikke bare er oss [emoji23] Mistenker det er enkelte leker som alltid er tomme rundt i norske hjem [emoji23]Haha[emoji23] er stadig "tom" for batteri her også!
Ikke mye søvn du heller gitt4 timer søvn så lys våken igjen. Men for jo spist frokost til normalt tidbare å finne de beste tingene i alt. Så blir det enkelt ....*sukk*
Håper det. For å lufte så ofte er litt... Hemmende. Vi er jo vant til å kunne lufte på morgenen og dra på jobb. Nå er jeg hjemme. Men har tidvis luftet etter levering av de store, dradd på shopping og videre til mamma, spist lunsj der og besøkt litt og tatt med mellomste hjem fra bhg sånn i tre-tiden. Mao borte i opptil 5 timer. Det er å hoppe over en lufting etter dagens rutine.
Skal prøve å trappe ned når vi har fått svar på prøvene ang den kroniske sykdommen og evt sett nøye at hun spiser pillene. Så ser vi...
Dro rett til Oslo etter jobb
Nå hjemme igjen
Den er grei! Potten er stor nok![]()
Gjør det hver gang jeg har tid
Sider og ser på huset enda et oppussing konkurranse ting..... når jeg sjekker kanalene er det omtrent bare det på tv.... savner streaming popcorn...
Når hørtes du nesten ironisk utFår du tid til det også innimellom?![emoji85]
Du har stor kapasitet altså![emoji1]
God morgen til deg også.God morgen
Har dere en fin dag?
God morgen til deg ogGod morgen
Har dere en fin dag?
Så bra at han er bedre! Ikke noe kjekt når de små er syk.God morgen til deg også.
Vil si det.
Lille U har blitt veldig mye bedre, og vi koser oss![]()