At hun minick dama ryker på hue og røva ut!Hva håper du? [emoji23] Skal også se den i morgen tenker jeg [emoji56]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At hun minick dama ryker på hue og røva ut!Hva håper du? [emoji23] Skal også se den i morgen tenker jeg [emoji56]
Natt natt Spyro. Sove godtTok mitt eget råd jeg. God natt. Må lykken stå meg bi.
Altså; må jeg sovne før mannen [emoji23]
Snill du er da. Tenker foreldrene setter pris på detSitter barnevakt for sovende tantebarn jeg
Sove godtSå hyggelig
Nei nå for jeg stikke å legge meg. Brukt hele kvelden på å finne nye sponsorer som tar tid og vanskelig(
Syns det er gale nok med playdough, veninna mi gav det til 3åringen til jul og no har vi playdoughsmuler under sokkene og på alle flater.. [emoji14]Jeg gruer meg dog. For jeg ga søskenbarna til lukas fingermaling til bursdag ( dette var før jeg viste en eneste ting om ha barn)
Så nå venter jeg på en søt hevn fra moren dems [emoji14]
Takler ikkje Minick! Heia Dr Webber!At hun minick dama ryker på hue og røva ut!![]()
Det er ekkelt det. Jeg har alltid støvsugeren klar når jentungen leker med detSyns det er gale nok med playdough, veninna mi gav det til 3åringen til jul og no har vi playdoughsmuler under sokkene og på alle flater.. [emoji14]
Jaaaaa! Heia heiaTakler ikkje Minick! Heia Dr Webber!![]()
Var ikkje så veldig lei meg då ho gløymde å sette lokket tilbake på boksen og dei tørka ut [emoji56] bad mommy [emoji14] [emoji48] ho har ikkje spurt etter playdoughen heldigvis!Det er ekkelt det. Jeg har alltid støvsugeren klar når jentungen leker med dethater de bittesmå smulene. Lykken er på sommeren når hun kan leke med det ute
![]()
Det funka lenge. Har ligget å vridd meg og vendt på alle tanker i hodet mens den lille har ligget å sparket og kos seg * ler*Sove godtnatta
Så glad jeg ikke er den eneste som gjør sånne rare ting [emoji14]Syns det er gale nok med playdough, veninna mi gav det til 3åringen til jul og no har vi playdoughsmuler under sokkene og på alle flater.. [emoji14]
Jeg også ! [emoji1][emoji1]At hun minick dama ryker på hue og røva ut!![]()
Joda. Takk. Sovna raskt. Men våkna med mareritt og nå vil jeg ikke sove helst [emoji85][emoji85]Natt natt Spyro. Sove godt![]()
Å hva har skjedd?Joda. Takk. Sovna raskt. Men våkna med mareritt og nå vil jeg ikke sove helst [emoji85][emoji85]
Fant meg en gul løper i dag. Og i går fikk jeg en gul skål av mamma. Den som står her. Den fant mamma på brukthandel [emoji7] Og da tenkte hu på meg. Nå kan påsken komme hihi [emoji214]![]()
Jeg har ikke påskepynt?!?!
Hjelpes meg!!!! Trodde jeg hadde mye men kan ikke ha pakket det opp.... * sukk*