♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg gruer meg dog. For jeg ga søskenbarna til lukas fingermaling til bursdag ( dette var før jeg viste en eneste ting om ha barn)

Så nå venter jeg på en søt hevn fra moren dems [emoji14]
Syns det er gale nok med playdough, veninna mi gav det til 3åringen til jul og no har vi playdoughsmuler under sokkene og på alle flater.. [emoji14]

Syns det er gale nok med playdough, veninna mi gav det til 3åringen til jul og no har vi playdoughsmuler under sokkene og på alle flater.. [emoji14]
Det er ekkelt det. Jeg har alltid støvsugeren klar når jentungen leker med det:P hater de bittesmå smulene. Lykken er på sommeren når hun kan leke med det ute:P

Det er ekkelt det. Jeg har alltid støvsugeren klar når jentungen leker med det:P hater de bittesmå smulene. Lykken er på sommeren når hun kan leke med det ute:P
Var ikkje så veldig lei meg då ho gløymde å sette lokket tilbake på boksen og dei tørka ut [emoji56] bad mommy [emoji14] [emoji48] ho har ikkje spurt etter playdoughen heldigvis!

Hvertfall fått stemt nå da.

Ga opp å ligge i senga så. Mannen skal vel stå opp snart. Nyttesløst å prøve å sove etter mareritt og en mann som snorker... Vond i hode er jeg også nå. Så blir en strålende dag i morgen tenker jeg... :(

DA la jeg meg igjen. Mannen gikk på jobb [emoji1] håper simpsons episodene tar marerittet nå [emoji23][emoji23] Kikka på de litt så hehe

Back
Topp