♫ Skravletråd Mars ♫

Nå har jeg "lest" denne boken for Lille U for n'te gang dag.
Han henter den i bokhyllen hele tiden og legger den i fanget mitt for at jeg skal lese den for han...

dyrelueforside.jpg

Ser ut som om du må strikke litt snart[emoji23]

Så dumt dere ikke fikk påvist noe idag[emoji20]
God bedring til vovsen, håper det retter seg!
Håper det. For å lufte så ofte er litt... Hemmende. Vi er jo vant til å kunne lufte på morgenen og dra på jobb. Nå er jeg hjemme. Men har tidvis luftet etter levering av de store, dradd på shopping og videre til mamma, spist lunsj der og besøkt litt og tatt med mellomste hjem fra bhg sånn i tre-tiden. Mao borte i opptil 5 timer. Det er å hoppe over en lufting etter dagens rutine.

Skal prøve å trappe ned når vi har fått svar på prøvene ang den kroniske sykdommen og evt sett nøye at hun spiser pillene. Så ser vi...

Ja. Men de har en onkel som er flink å kjøpe nytt bråkete drit. I det siste gir han penger da [emoji23]
Hjelpes.... når noen kommer med slike gaver blir de med når lille mann skal til dem:p han må jo ha sine leker med seg på tur * glise *

Hahaha. Vi har barn i noenlunde lik alder. Så hevn skjer [emoji23]
Jeg gruer meg dog. For jeg ga søskenbarna til lukas fingermaling til bursdag ( dette var før jeg viste en eneste ting om ha barn)

Så nå venter jeg på en søt hevn fra moren dems [emoji14]

Jeg gruer meg dog. For jeg ga søskenbarna til lukas fingermaling til bursdag ( dette var før jeg viste en eneste ting om ha barn)

Så nå venter jeg på en søt hevn fra moren dems [emoji14]
Hahaha. Åja! Da hadde du fått hevn gitt [emoji56]

Ja jeg har full forståelse så viss den hevnen kommer så skal jeg ta den i mot med åpne hender * ler*
[emoji23][emoji23][emoji56]

Jaja. Eldste fikk i 8årsgave taggespray hu. Av ei i klassen. Den kasta vi bort gitt [emoji23] Heller vanlig maling da gitt. Sto tom varsel på den at det var farlig osv på den :o

[emoji23][emoji23][emoji56]

Jaja. Eldste fikk i 8årsgave taggespray hu. Av ei i klassen. Den kasta vi bort gitt [emoji23] Heller vanlig maling da gitt. Sto tom varsel på den at det var farlig osv på den :o
Oi det er ikke bra greit å få den da vekk fra barna

Back
Topp