♫ Skravletråd Mars ♫

Lurer på kvifor [emoji23] dette er grunnen til at eg aldri har kjøpt bråkete f***skapsleiker til nevøane mine:faren for payback [emoji14] svigers har prøvd å prakke på oss eit keyboard med dyrelyder og sjølvmordsfremkallande melodier. Den blir på mystisk vis etterlatt hos dei kvar gang [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23] Gjorde vi også sist.

De kan ha den her. Kjekt å ha leker her også [emoji23][emoji23][emoji56]

Det var kort øvelse[emoji4]
Aspirantene spiller samspill 45 minutter
Selve korpset holder på lenger.i tillegg har aspirantene spilletimer en og en med kulturskolen

Hørtes lurt ut[emoji4]
På merkelig vis hadde ikke systemet annullert tilbudet jeg takket ja til "men stå på venteliste" fra andrevalget da jeg fikk tilbud fra førstevalget. Kommunen slettet det første så fikk jeg takke ja som alternativ.

Siden det hele var avklart på mail med bhg før tilbudet ble lagt i systemet kom kontrakten i posten et par timer etter at jeg fikk orden på det med kommunen.

:angelic:
Han elsker dyr og mennesker, her får han masse mennesker med dyr på hodet :)

Vi før se hva jeg får tid til.
Skal bli ferdig med det teppet jeg (fremdeles) holder på med, håper på å bli ferdig i dag.
Neste på listen er:
- jordbær-lue til frøkna
- elefant-lue til meg
- grise-lue til eldsten, i angery birds - gris grønn
Og
-lue til meg:angelic::angelic::angelic:

Aspirantene spiller samspill 45 minutter
Selve korpset holder på lenger.i tillegg har aspirantene spilletimer en og en med kulturskolen
Så bra at aspirantane får spilletimer åleine i tillegg :) skulle ønske eg fekk det når eg var aspirant :) 45 min heldt lenge for dei aller yngste.

Så bra at aspirantane får spilletimer åleine i tillegg :) skulle ønske eg fekk det når eg var aspirant :) 45 min heldt lenge for dei aller yngste.
De spiller i kulturskolen, det er det vi betaler for. I tillegg stiller korpset med samspill for dem for at de skal øve på det. Fin løsning.

Da var mannen tilbake. Ingen forklaring i urinprøven. Ikke diabetes, ikke uvi. Blodprøve tatt for den doseringen av kronisk sykdom, anterlativ spekulasjon om hun har spyttet ut pillen og derfor blitt undermedisinert. Skal følge ekstra med på at den faktisk inntas et par dager, og får svar på blodprven ang evt doseendring helst før helga, og så bare teste og se om hun m noen dager tåler normal luftefrekvens.

Jeg hadde nå håpet på uvi jeg. Fordi det betydde at det ikke kan være at hun bre er gammel....

Så dumt dere ikke fikk påvist noe idag[emoji20]
God bedring til vovsen, håper det retter seg!

Back
Topp