Mm kan vi diskutere hvem som tar lotto en først??![]()
Gjerne for meg[emoji23] vi kan dele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm kan vi diskutere hvem som tar lotto en først??![]()
Skal teste på pc og deretter sende skjermbilde til kommunen og spørre hva de tenker ;-)
God formiddag.
Jobb, trening, foreldremøte.. også holdt jeg på å glemme at guttungen skal i bursdag.
Hater slike hektiske dager
Du da?
[emoji23][emoji23][emoji23] Gjorde vi også sist.Lurer på kvifor [emoji23] dette er grunnen til at eg aldri har kjøpt bråkete f***skapsleiker til nevøane mine:faren for payback [emoji14] svigers har prøvd å prakke på oss eit keyboard med dyrelyder og sjølvmordsfremkallande melodier. Den blir på mystisk vis etterlatt hos dei kvar gang [emoji14]
Aspirantene spiller samspill 45 minutterDet var kort øvelse[emoji4]
Det er aspirantene samspill. Altså 14 aspiranter på ulike instrumenterTrodde det var normal øvelse viss det bare er øvelse med et instrument og smågrupper
Veldig morro ser jeg for megSikkert moro med litt vin også [emoji23]

På merkelig vis hadde ikke systemet annullert tilbudet jeg takket ja til "men stå på venteliste" fra andrevalget da jeg fikk tilbud fra førstevalget. Kommunen slettet det første så fikk jeg takke ja som alternativ.Hørtes lurt ut[emoji4]
OgHan elsker dyr og mennesker, her får han masse mennesker med dyr på hodet
Vi før se hva jeg får tid til.
Skal bli ferdig med det teppet jeg (fremdeles) holder på med, håper på å bli ferdig i dag.
Neste på listen er:
- jordbær-lue til frøkna
- elefant-lue til meg
- grise-lue til eldsten, i angery birds - gris grønn

Vi får se.
Og
-lue til meg![]()
Bare tuller med degVi får se.
Har veldig lite strikke tid egentlig så har ikke planlagt så langt enda.
Har også sett på et par Klompelumpe ting til Lille U
Bv treff med sitronfromasj, vin og det spillet? [emoji56]Veldig morro ser jeg for meg![]()
Så bra at aspirantane får spilletimer åleine i tilleggAspirantene spiller samspill 45 minutter
Selve korpset holder på lenger.i tillegg har aspirantene spilletimer en og en med kulturskolen
Er det veldig feil av meg å gi Lille U potetgull dersom han ikke vil ha noe annen mat?
De spiller i kulturskolen, det er det vi betaler for. I tillegg stiller korpset med samspill for dem for at de skal øve på det. Fin løsning.Så bra at aspirantane får spilletimer åleine i tilleggskulle ønske eg fekk det når eg var aspirant
45 min heldt lenge for dei aller yngste.
Da var mannen tilbake. Ingen forklaring i urinprøven. Ikke diabetes, ikke uvi. Blodprøve tatt for den doseringen av kronisk sykdom, anterlativ spekulasjon om hun har spyttet ut pillen og derfor blitt undermedisinert. Skal følge ekstra med på at den faktisk inntas et par dager, og får svar på blodprven ang evt doseendring helst før helga, og så bare teste og se om hun m noen dager tåler normal luftefrekvens.
Jeg hadde nå håpet på uvi jeg. Fordi det betydde at det ikke kan være at hun bre er gammel....
Vil dere bli med å stemme på beste bildet i fotokonkurransen til prøverene?
http://forum.babyverden.no/threads/fotokonkurranse-gi-din-stemme.1876960/#post-22766709
Tenkte jeg skulle ordne noen rene klær, men noen har tatt kleskurven
![]()
God dag![]()