♫ Skravletråd Mars ♫

Liiiiiit vanskelig å takke ja til barnehageplassen...
345b0d52dc04c378f81bcb6b8f4e147d.jpg

Haha[emoji23] den var ikke enkel!

Jeg tenker vel også at det er greit å være et par år egentlig da. Neste sommer tror jeg sånnsett er bedre
Hva enn vi gjør i sommer så er det ikke for lillemor. Det er for de andre også er hun med fordi det må hun jo. Men er gratis da idet minste. :-)
Egenlig tenkte jeg sånn men barnefar vil gjøre noe for han . Så tenkte jeg dyrehavnsbakken i damnark for der er det litt mer for voksne.

Men vi for se.

Egenlig tenkte jeg sånn men barnefar vil gjøre noe for han . Så tenkte jeg dyrehavnsbakken i damnark for der er det litt mer for voksne.

Men vi for se.
Hadde hellet dradd i dyreparken da. Mye morsommere for de voksne. Og liksom litt morsommere å se på dyr?

Evt er lilleputthammer bokstavelig talt på andre siden av veien fra hunderfossen og litt mer for de minste

Vi skal i fireårsdag om ikke så lenge, og typen foreslo å kjøpe trommesett eller blokkfløyte eller no... kan være at jeg satte ned foten fordi jeg er redd for hevn :D
Tror du skal være redd for hevn ved slike gaver ja:P Vi har hatt en runde blandt oss søsken. ene begynte med å gi elektronisk keeboard. Vell, den kom fort i retur gitt :P
Men ungene elsker det da ;)

Ikke alle som gjøre det, jeg får et enormt sukkersug av amming og bare legger på meg
Ikke alle. Men mange

Jeg får også søtsug og denne gangen har jeg i alle fall stoppet opp et godt stykke over det jeg hadde tenkt meg. Helt klar over at det skyldes bl.a en halv liter sjokomelk daglig....så trolig går jeg mer ned av å begynne å jobbe... På jobb drikker jeg vann til frokost og lunsj, hjemme sjokomelk.

Hadde hellet dradd i dyreparken da. Mye morsommere for de voksne. Og liksom litt morsommere å se på dyr?

Evt er lilleputthammer bokstavelig talt på andre siden av veien fra hunderfossen og litt mer for de minste
Ikke mye dyr på dyrehavnsbakken i Danmark er det det? Seriøst det er lenge siden jeg har vært på disse fornøyelsesparken....

Ikke mye dyr på dyrehavnsbakken i Danmark er det det? Seriøst det er lenge siden jeg har vært på disse fornøyelsesparken....
Aner ikke, aldri vært der, bare hørtes sånn ut, men tenkte egentlig på det jeg tenker vi kanskje skal gjøre, dyreparken i Kristiansand. For de store, med lillemor (gratis) på slep

Vi har vært der jevnlig siden eldste var nesten tre. Under 90 cm er de gratis. For da er det liksom ikke noe særlig de kan gjøre. En bilbane på spor fra 80 cm og sandkassa liksom. Litt mer fra 90 cm og fra de er en meter lange koser de seg.
men er det ala tivoli?

Back
Topp