Husker mye nå som du forteller [emoji14]Tivoli? tenker du på tivoli i kjøbenhavn så har jeg aldri vært der, mener du sånn omreisende tivoli med boder som spretter opp for å kaste baller på blikkbokser og snurre lodd og sitte i tekopper som går opp og ned og rundt til en besvimer (vel, jeg gjore det...) så... ikke helt
Hunderfossen er... skal vi se, en "rafting" som er veldig familievennlig. Gravemasksiner i sand. En bitte liten nsb-togbane som mine unger esker, den er inntil 6 år, nesten aldri kø og storebror spurte pent og fikk være med fjor selv om han var 7. Et småbarnsomrde med noe sånn rundt og rundt og opp og ned (sakte) og litt klatregreier og et sånt ballrom som egentlig er fint for små unger om ikke noen lar sine halvstore skolegutter herje der.
Det er trampoiner og sandkasse og gullgraving og to- tre ulike bilkjøringsmuligheter, det er badeland og prinsessetårnet og eventyr og traktorbane (sitterpå en stor traktor på spor) og il tempo ekstra gigange (berg og dalbane) og det store skipet som svinger frem og tilbake så et suger i magen, det er små trøtraktorer og radiobiler og mere som jeg ikke kommer på. Ja, og 4D kino av den lille prinsen, med vannsprut. (om de ikke har byttet film enda, det har vært den vi har sett der noen ganger)
Og forresten i fjor var det vel åpnet et babyhus også, innendørs lekerom for de aller minste.
Og ikke større enn at man går gjennom hele på en dag og er fornøyd da, fått med seg det som er. (det skal da sies at vi har ikke vært i badedelen)
Vært i Legoland med de små?
Husker mye derifra men ikke hvor gammel man var ...( har ennå mitt første førerkort fra Legoland) * ler*