Lotto, stor pott i dag.
Min, bare MIIIINNNNNNNNN!!!!!!!!
nå skal jeg inn å tippe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lotto, stor pott i dag.
Min, bare MIIIINNNNNNNNN!!!!!!!!
Spiste uhemmet sjokolade her. Og kiloene rant. Men de var tilbake etter en kort stund.... så nå skal jeg finne en annen måte enn sjokolade for å få ned sukkersugen på.... det lovet jeg meg selv etter sist gang :/Ikke alle som gjøre det, jeg får et enormt sukkersug av amming og bare legger på meg
Det er jo nesten det værste, at ungene syns det er så gøy, da kan de ikke forsvinne på mystisk måte om natta uten at noen legger merke til detTror du skal være redd for hevn ved slike gaver jaVi har hatt en runde blandt oss søsken. ene begynte med å gi elektronisk keeboard. Vell, den kom fort i retur gitt
Men ungene elsker det da![]()
God morgen[emoji2] hva er planen idag?
Og, hva med disse.En is??? Ble litt skuffa du kan såfall spandere en god kake som plaster på såret * ler*[emoji23]
Du kan få en is![]()

Og, hva med disse.
Verdens dyreste is, og verdens dyreste muffins?
![]()
![]()
Vinnerkupongen har jeg lagt inn for lenge siden...nå skal jeg inn å tippe![]()
Puffsann. Mine lykketall slår din lykke kupongVinnerkupongen har jeg lagt inn for lenge siden...
Ok ja Kristiansand hadde jo vært noe også men det jeg husker derifra var mas og stress fra vi kom til vi dro... så har ikke så mange fine minnerAner ikke, aldri vært der, bare hørtes sånn ut, men tenkte egentlig på det jeg tenker vi kanskje skal gjøre, dyreparken i Kristiansand. For de store, med lillemor (gratis) på slep
Så da er bestillingen:Det ble et STORT bilde på min pc
Kakene du lager ser bedre ut![]()
Thihi nå blir det fest. Lolnå skal jeg inn å tippe![]()
Hjelper ikke det så lenge det er mine som blir trukketPuffsann. Mine lykketall slår din lykke kupong![]()
Ok jeg kan gå med på den. For sette meg ned med v75 isteden for å se om jeg kan dra inn de riktige hestene * ler*Og, hva med disse.
![]()
![]()
men er det ala tivoli?
Er ikke U litt syk? Eller er han bedre i dag?Er det veldig feil av meg å gi Lille U potetgull dersom han ikke vil ha noe annen mat?
Og, hva med disse.
![]()
![]()