♫ Skravletråd Mars ♫

God morgen :D rolig morgen med frøkna i dag, så nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha kjørt i bhg. Så nå tenkte jeg å se på en jobbsøknad :)

Noen spennende planer i dag?
Tja ikke her. Planene er to telefoner og en sårbehandling. Se på jobb utlysninger

Skulle hatt sånn manneparkering, vegg i vegg med Småland [emoji14]
Jeg har foreslått at en av de hyggelige tingene vi kan gjøre sammen i påskeferien er IKEA tur. Merkelig nok var ikke typen sånn veldig entusiastisk...

Men når vi først er der er det han som vil studere alle utstillingene kjempenøye som om vi var i et kunstgalleri :D
Blir sikkert ekstra gøy denne gangen siden vi mest skal se, ikke kjøpe.

Stemt :)

God morgen. Frokost tid.

Idag er jeg helt skutt gitt :( Håper virkelig en dusj hjelper litt. Og jeg som la meg før 22 i går
God morgen

Barn levert. Kjørt både til skole og bhg ettersom vi er litt sene ut av sengen for tiden. Ikke helt omstilt til sommertid...

Frokost spist.

Hva skal jeg da finne på i dag tro?

(stemt har jeg i alle fall. Men tror vi må jobbe via andre kanaler for å finansiere uniformene som jeg heldigvis tror det skal bli til 17. Mai likevel.)

Jeg har foreslått at en av de hyggelige tingene vi kan gjøre sammen i påskeferien er IKEA tur. Merkelig nok var ikke typen sånn veldig entusiastisk...

Men når vi først er der er det han som vil studere alle utstillingene kjempenøye som om vi var i et kunstgalleri :D
Blir sikkert ekstra gøy denne gangen siden vi mest skal se, ikke kjøpe.
Kjenner til den:)

Noe på land er målet.

Nå som jeg venter nr to frister det å få en litt vanelig jobb fra 8 til 16:)
Det skjønner jeg veldig godt :) håper du finner noe fort da.

Er på utkikk etter ny jobb selv, men der er jammen ikke lett å få seg noe for tiden :o

God formiddag.

Måtte bare koble ut i går. Hodet klagde høylytt. Men føler nakken er bedre idag da. Skal snart legge meg i et knall varmt bad. Det må mykne opp muskulaturen litt

God morgen til dere også[emoji2]
Soool!!!
Ja her og fantastisk:) ungene ble levert sent og nå har jeg nettop hatt en kaffe latte i sola mmm. Fri i dag. Rydder i klær og begynt pakke litt . Går ned til butikken etterpå og kjøper meg is:rolleyes:

Back
Topp