>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Krysser fingre for det daJa men vi har bestilt 6 andre egg som skal hentes i morgen så da håper vi med et bedre resultat om 33 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for det daJa men vi har bestilt 6 andre egg som skal hentes i morgen så da håper vi med et bedre resultat om 33 dager
Krysser fingre for det da![]()
Skulle hatt sånn manneparkering, vegg i vegg med Småland [emoji14]Nei, hva er greien liksom? IKEA er da gøy. Han gikk bak meg og snappet "finner ikke veien ut" "kommer oss aldri ut"![]()
Haha. Ja, skal jo være likt!Tenker jeg også. Evnt får jeg en damegrotte for meg [emoji23][emoji23][emoji123]
Hahahaha. Det var lurt!Skulle hatt sånn manneparkering, vegg i vegg med Småland [emoji14]
Mannen anser resten av huset for å være damegrotte [emoji14]Tenker jeg også. Evnt får jeg en damegrotte for meg [emoji23][emoji23][emoji123]
Bare en overlevde utklekkingen((( vi så dødsårsaken til den ene. Den ville ikke vært levedyktig . Den andre hvet vi ikke hva skjedde med
Men vi har en søtnos![]()
God morgen sovet godt?God morgen jenter[emoji2]
Skal det ! Og hadde vært gøy med ri grotte til meg med bar og tv og biljardbord [emoji23]Haha. Ja, skal jo være likt!
Han gjør det ja? [emoji23] Det gjør ikke min for da hadde ikke sagt noe på det gule jeg prøver å få inn [emoji23]Mannen anser resten av huset for å være damegrotte [emoji14]
God morgen sovet godt?
Stemt
God morgen. Frokost tid.
Idag er jeg helt skutt gittHåper virkelig en dusj hjelper litt. Og jeg som la meg før 22 i går
God morgen!
God morgen![]()
God morgen!![]()
God morgen til dere også[emoji2]
Soool!!!