♫ Skravletråd Mars ♫

Gratulerer med en liten gutt i magen:) ble termin dato flyttet?
Takk! Med én dag. [emoji14]
Ble satt en dag frem, til 3. August. Men han kommer jo selvsagt i juli uansett, så spiller ingen stor rolle [emoji28]

De blir fort det.. Mi er jo sju alt, er jo nesten nettopp hun var småbarn :o
Gledes stort til å få liteban i hus igjen!

Takk [emoji7]
Tror jeg veldig på [emoji7]

Mine er 6.5 år og 11 år [emoji87][emoji86][emoji85]
Håper lillesøstra mi får seg baby da. Så kan jeg stjele h*n [emoji23] Hu må først bare få en mann. [emoji23][emoji23][emoji23]

Takk [emoji7]

Håper lillesøstra mi får seg baby da. Så kan jeg stjele h*n [emoji23] Hu må først bare få en mann. [emoji23][emoji23][emoji23]

Takk [emoji7]

God ettermiddag :)
Har alle hatt en fin dag?

Lillafrosk: Gratulerer med overstått oul og gutten i magen ♡

Haha, du får finne en passende make ;)
Her venter jeg og ene søsteren min nesten samtidig. Hun har termin 6 uker etter meg :) jeg er dog eldst av søsknene mine jeg deler dna med, og som bor i nærheten, så.. Kan bli en stund til flere nieser eller nevøer. [emoji14]
Så gøy.
Gratulerer så mye
Takk. [emoji7]

God ettermiddag :)
Har alle hatt en fin dag?

Lillafrosk: Gratulerer med overstått oul og gutten i magen ♡
God ettermiddag ja! Her er dagen bare fin, håper på at sambo orker lage middag snart bare [emoji14]

Og takk [emoji7]

Haha, du får finne en passende make ;)
Her venter jeg og ene søsteren min nesten samtidig. Hun har termin 6 uker etter meg :) jeg er dog eldst av søsknene mine jeg deler dna med, og som bor i nærheten, så.. Kan bli en stund til flere nieser eller nevøer. [emoji14]

Takk. [emoji7]
Oj. Skjedde visst noe der siden den kom opp 3 ganger :o

Nja. Tror hu skal få styre seg selv med det haha.

Det er koselig da. Jeg og min storesøster har 8 dager mellom våre to minste. De er verdens beste venner og verdens mest oppfinnsomme når de er sammen.... [emoji87][emoji85][emoji23]

God ettermiddag ja! Her er dagen bare fin, håper på at sambo orker lage middag snart bare [emoji14]

Og takk [emoji7]
Hva står på menyen? :)

Her skal jeg snart avgårde å hente frøkna. Spent på hvordan første bleiefrie dag har gått ;)

Oj. Skjedde visst noe der siden den kom opp 3 ganger :o

Nja. Tror hu skal få styre seg selv med det haha.

Det er koselig da. Jeg og min storesøster har 8 dager mellom våre to minste. De er verdens beste venner og verdens mest oppfinnsomme når de er sammen.... [emoji87][emoji85][emoji23]

Haha [emoji14] Ingen matchmaker altså?

Mi jente er bestevenn med søsteren min. Som er et halvt år yngre [emoji85] har tre stesøsken, alle i tjueåra. Og en bror på 21/22. Men resten av gjengen er alle under 18, så blir vel en stund til noe særlig tantebarn i nærheten her altså. [emoji14]
Hva står på menyen? :)

Her skal jeg snart avgårde å hente frøkna. Spent på hvordan første bleiefrie dag har gått ;)
Fiskegrateng, bare [emoji14]
Sånn mat vi bare hiver i ovnen og lar seg lage av seg selv i dag. :)

Åh, spennende med bleieslutt! Er hun gammel? Mi var så treg på akkurat det, at det ble egentlig veldig liiite spennende, heller bare frustrerende.. :/

Da var vi ferdige hos øyelegen og heldigvis er også denne jenta frifunnet. Da er det bare storebror som må ha briller. Han skal på kontroll om to uker, men briller har han hatt i fire år og det skal han nok ha resten av livet (ja. Eller linser etterhvert kanskje)

Så greit da :) er jobben utgiftspost det og, så er vell greit det bare er en som trenger :)

Back
Topp