Håper dere alle har en fin dagHer skinner solen
og det planlegges stadig på "bakrommet"
Følg med på Snap![]()
![]()
Du er fantastisk god på å holde oss interessert[emoji23][emoji23] når får vi vite mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere alle har en fin dagHer skinner solen
og det planlegges stadig på "bakrommet"
Følg med på Snap![]()
![]()
Tittei![]()
Akkurat kommet hjem fra OUL, og vi venter en frisk liten gutt [emoji7][emoji170]
De blir fort det.. Mi er jo sju alt, er jo nesten nettopp hun var småbarnFantastisk [emoji7] Å jeg savner den tiden litt kjenner jeg [emoji178] Plutselig var mine så store og selvstendige [emoji28] Savner baby [emoji178]
Takk [emoji7]Gratulerer så mye!!
Det skulle jeg også likt et hint om.Du er fantastisk god på å holde oss interessert[emoji23][emoji23] når får vi vite mer?
De blir fort det.. Mi er jo sju alt, er jo nesten nettopp hun var småbarn
Gledes stort til å få liteban i hus igjen!
Takk [emoji7]
Takk! Med én dag. [emoji14]Gratulerer med en liten gutt i magenble termin dato flyttet?
Tittei
Akkurat kommet hjem fra OUL, og vi venter en frisk liten gutt [emoji7][emoji170]
Tror jeg veldig på [emoji7]De blir fort det.. Mi er jo sju alt, er jo nesten nettopp hun var småbarn
Takk [emoji7]
Tror jeg veldig på [emoji7]De blir fort det.. Mi er jo sju alt, er jo nesten nettopp hun var småbarn
Takk [emoji7]
Takk [emoji7]
Så gøy.Tittei![]()
Takk!Så koselig - gratulerer!![]()
"ååh, så det blir gutt? Hva skal vi kalle ham da?" [emoji14]Hva sier kommende storesøster da? Gleder hun seg?
Vil jeg også vite [emoji14] spennende sakerDu er fantastisk god på å holde oss interessert[emoji23][emoji23] når får vi vite mer?
Haha, du får finne en passende makeTror jeg veldig på [emoji7]
Mine er 6.5 år og 11 år [emoji87][emoji86][emoji85]
Håper lillesøstra mi får seg baby da. Så kan jeg stjele h*n [emoji23] Hu må først bare få en mann. [emoji23][emoji23][emoji23]
Takk. [emoji7]Så gøy.
Gratulerer så mye
God ettermiddag ja! Her er dagen bare fin, håper på at sambo orker lage middag snart bare [emoji14]God ettermiddag
Har alle hatt en fin dag?
Lillafrosk: Gratulerer med overstått oul og gutten i magen ♡
Oj. Skjedde visst noe der siden den kom opp 3 gangerHaha, du får finne en passende make
Her venter jeg og ene søsteren min nesten samtidig. Hun har termin 6 uker etter megjeg er dog eldst av søsknene mine jeg deler dna med, og som bor i nærheten, så.. Kan bli en stund til flere nieser eller nevøer. [emoji14]
Takk. [emoji7]
Hva står på menyen?God ettermiddag ja! Her er dagen bare fin, håper på at sambo orker lage middag snart bare [emoji14]
Og takk [emoji7]
Det ligger vel flere hint på snap nå, vil jeg troDet skulle jeg også likt et hint om.
Sjekker snap ca 20 ganger oftere enn før ;-)
Oj. Skjedde visst noe der siden den kom opp 3 ganger
Nja. Tror hu skal få styre seg selv med det haha.
Det er koselig da. Jeg og min storesøster har 8 dager mellom våre to minste. De er verdens beste venner og verdens mest oppfinnsomme når de er sammen.... [emoji87][emoji85][emoji23]
Fiskegrateng, bare [emoji14]Hva står på menyen?
Her skal jeg snart avgårde å hente frøkna. Spent på hvordan første bleiefrie dag har gått![]()
Da var vi ferdige hos øyelegen og heldigvis er også denne jenta frifunnet. Da er det bare storebror som må ha briller. Han skal på kontroll om to uker, men briller har han hatt i fire år og det skal han nok ha resten av livet (ja. Eller linser etterhvert kanskje)