>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sove med headsett og høy musikk. Funker innimellom det daÅ uff da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove med headsett og høy musikk. Funker innimellom det daÅ uff da
Kjekke ting da! [emoji16]Bergana jakke til kb
Sekk til meg
Jari traa ullsokker til meg
Bergana jakke til kb
Sekk til meg
Bergana jakke til kb
Sekk til meg
10 timer ja? Hørtes lenge ut. Enda ikke flydd med mine to... Så null råd. Tatt bare bilturer og de sovner mesteparten av tiden daI dag har det gått i pakking, rydding, klesvask ( vaskeri 5etg uten heis) og litt trening, tur og nå endelig sitter jeg ned ned peis og litt Bv chatt! Håper det fortsatt er litt liv her!
Tips til en 10 t flytur til Thailand med baby? Fått beskjed om at babycradle er "utsolgt" på flighten. My luck Hehe. Det går jo fint det. Har han på fanget. men 10 t er leeeeenge! tar gjerne imot noen tips og råd!
Liker salg på xxlKjekke ting da! [emoji16]
Så kjiptBah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
Åå! Den er kjip! Typisk å finne de når du ikke trenger de da. Håper du finner det !Bah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
Å ja! Salg er supergøy. Spesielt når det gjelder slike dyre ting.Liker salg på xxl
Det ble skibukser til meg og ungeneHva skal du shoppe ?
Jupp....Har lett og lett og finner det fortsatt ikke [emoji107] [emoji30]Så kjipt
Jeg tok en ekstra vakt i dagJobb, så ikke noe spennende
He heSkal fylle bensin [emoji23] Også må jeg kjøre mamma til legen. Hu har bytta fastlege til en annen kommune. Og selvsagt kjører ikke hu i en annen kommune. Såvidt hu kjører i vår kommune jo [emoji23] Så da må jeg trø til tydligvis [emoji23]
Tusen takkGodt å høre[emoji2] koselig å se deg tilbake!
Ja, kjenner en del jeg også med det. Derfor viktig å unngå jeg blir slik selv [emoji28]He hekjenner flere som bare har "gyldig" sertifikat i nabolaget
![]()
Snill du er som stiller opp
He heHehe, krysse fingre for at det går fint[emoji12]
Ble det shopping på deg?Shopping er moro![emoji2]
Jeg har fri, aner ikke hva jeg skal gjøre....mulig shopping her også[emoji12]
Prøver på det sammeJa, kjenner en del jeg også med det. Derfor viktig å unngå jeg blir slik selv [emoji28]
Fort gjort [emoji23] Aldri kjørt der da [emoji14]Prøver på det sammemen det er såvidt det er gyldig i storbyer. Fulgte gps i Trondheim sentrum og da gikk det ganske ille. Havnet midt på torget.. he he..