♫ Skravletråd Mars ♫

I dag har det gått i pakking, rydding, klesvask ( vaskeri 5etg uten heis) og litt trening, tur og nå endelig sitter jeg ned ned peis og litt Bv chatt! Håper det fortsatt er litt liv her!

Tips til en 10 t flytur til Thailand med baby? Fått beskjed om at babycradle er "utsolgt" på flighten. My luck Hehe. Det går jo fint det. Har han på fanget. men 10 t er leeeeenge! tar gjerne imot noen tips og råd!

I dag har det gått i pakking, rydding, klesvask ( vaskeri 5etg uten heis) og litt trening, tur og nå endelig sitter jeg ned ned peis og litt Bv chatt! Håper det fortsatt er litt liv her!

Tips til en 10 t flytur til Thailand med baby? Fått beskjed om at babycradle er "utsolgt" på flighten. My luck Hehe. Det går jo fint det. Har han på fanget. men 10 t er leeeeenge! tar gjerne imot noen tips og råd!
10 timer ja? Hørtes lenge ut. Enda ikke flydd med mine to... Så null råd. Tatt bare bilturer og de sovner mesteparten av tiden da :)

Men så effektiv du er altså!

Bah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]

Bah!Er verdens største rotehode....Finner ikke bursdagsgaven jeg skal sende og den nye pengboka jeg kjøpte og skulle ta i bruk i morgen [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15] [emoji15]
Så kjipt

Åå! Den er kjip! Typisk å finne de når du ikke trenger de da. Håper du finner det !
Liker salg på xxl
Å ja! Salg er supergøy. Spesielt når det gjelder slike dyre ting.

Skal fylle bensin [emoji23] Også må jeg kjøre mamma til legen. Hu har bytta fastlege til en annen kommune. Og selvsagt kjører ikke hu i en annen kommune. Såvidt hu kjører i vår kommune jo [emoji23] Så da må jeg trø til tydligvis [emoji23]
He he:) kjenner flere som bare har "gyldig" sertifikat i nabolaget:)
Snill du er som stiller opp

Ja, kjenner en del jeg også med det. Derfor viktig å unngå jeg blir slik selv [emoji28]
Prøver på det samme:) men det er såvidt det er gyldig i storbyer. Fulgte gps i Trondheim sentrum og da gikk det ganske ille. Havnet midt på torget.. he he..

Back
Topp