Jobb, så ikke noe spennendeNoen som skal noe kjekt i morgen??
Jeg skal på shopping![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobb, så ikke noe spennendeNoen som skal noe kjekt i morgen??
Skal fylle bensin [emoji23] Også må jeg kjøre mamma til legen. Hu har bytta fastlege til en annen kommune. Og selvsagt kjører ikke hu i en annen kommune. Såvidt hu kjører i vår kommune jo [emoji23] Så da må jeg trø til tydligvis [emoji23]Noen som skal noe kjekt i morgen??
Ha ha da er det lurt å bytte til annen kommunrSkal fylle bensin [emoji23] Også må jeg kjøre mamma til legen. Hu har bytta fastlege til en annen kommune. Og selvsagt kjører ikke hu i en annen kommune. Såvidt hu kjører i vår kommune jo [emoji23] Så da må jeg trø til tydligvis [emoji23]
Uff ja. MEN til hennes forsvar har hu fibromyalgi og hennes lege kunne null og ville helst ikke hjelpe.Ha ha da er det lurt å bytte til annen kommunr
Ah sånn å forståUff ja. MEN til hennes forsvar har hu fibromyalgi og hennes lege kunne null og ville helst ikke hjelpe.
Så hu bytta da til en som hadde spesialisert seg innen fibromyalgi og han var vår lege fra før. Han bytta kommune når jeg var 20 år ser du. Så vi har hatt han i over 20 år som familielegen vår. Så ikke ukjent for oss daSkal heller hjelpe hu
![]()
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Ja. Men hu bør lære å kjøre selv altså. For jeg satser på arbeid i fremtiden. Helst snarest [emoji23] Tar ikke fri for det liksomAh sånn å forstå
Haha. Jeg hoppet over selve samtalen, og leste bare på det under, jeg [emoji14]
He he skjønner detJa. Men hu bør lære å kjøre selv altså. For jeg satser på arbeid i fremtiden. Helst snarest [emoji23] Tar ikke fri for det liksom
Måtte le av den dr[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Jeg også [emoji23] [emoji23] [emoji23] Satt og humret for meg selv i sofaen [emoji23]Måtte le av den dr
He he jeg humret i sengaJeg også [emoji23] [emoji23] [emoji23] Satt og humret for meg selv i sofaen [emoji23]
Knis [emoji23] [emoji5]He he jeg humret i senga
Nattinatt.Sove godt [emoji5]Er vel sovetid for de gamle nå
Allerede under dyna herEr vel sovetid for de gamle nå
Her ogsåAllerede under dyna her![]()
Sov godt du igsåNattinatt.Sove godt [emoji5]
Har du en sånn racer traktor da eller? [emoji14]Haha, jeg er drittøff[emoji23] men tør ikke kjøre traktor![emoji12]
Bra dere fant en plass i le...tror det blåste fra alle kanter her idag[emoji31]