♫ Skravletråd Mars ♫

Noen som skal noe kjekt i morgen??
Jeg skal på shopping:)
Skal fylle bensin [emoji23] Også må jeg kjøre mamma til legen. Hu har bytta fastlege til en annen kommune. Og selvsagt kjører ikke hu i en annen kommune. Såvidt hu kjører i vår kommune jo [emoji23] Så da må jeg trø til tydligvis [emoji23]

Skal fylle bensin [emoji23] Også må jeg kjøre mamma til legen. Hu har bytta fastlege til en annen kommune. Og selvsagt kjører ikke hu i en annen kommune. Såvidt hu kjører i vår kommune jo [emoji23] Så da må jeg trø til tydligvis [emoji23]
Ha ha da er det lurt å bytte til annen kommunr

Ha ha da er det lurt å bytte til annen kommunr
Uff ja. MEN til hennes forsvar har hu fibromyalgi og hennes lege kunne null og ville helst ikke hjelpe.
Så hu bytta da til en som hadde spesialisert seg innen fibromyalgi og han var vår lege fra før. Han bytta kommune når jeg var 20 år ser du. Så vi har hatt han i over 20 år som familielegen vår. Så ikke ukjent for oss da :) Skal heller hjelpe hu :)

Uff ja. MEN til hennes forsvar har hu fibromyalgi og hennes lege kunne null og ville helst ikke hjelpe.
Så hu bytta da til en som hadde spesialisert seg innen fibromyalgi og han var vår lege fra før. Han bytta kommune når jeg var 20 år ser du. Så vi har hatt han i over 20 år som familielegen vår. Så ikke ukjent for oss da :) Skal heller hjelpe hu :)
Ah sånn å forstå

Haha, jeg er drittøff[emoji23] men tør ikke kjøre traktor![emoji12]
Bra dere fant en plass i le...tror det blåste fra alle kanter her idag[emoji31]
Har du en sånn racer traktor da eller? [emoji14]
Her er det bare sånne treige. Har bare prøvd en gang selv da, men da gravde jeg og kjørte et lass sand og. [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1] Mye lettere enn jeg hadde trodd :D

Var deilig med litt luft ja. Fant en lekekompis til frøkna og :)

Back
Topp