♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg gadd visst ikke ta kjøkkenet i går...

Bakte kake til skolen. Fikk i folket mat. Dro på skolen. Hjem og legge lillemor, opp for å gjøre noe, hun våknet. Jeg gikk ned igjen. Pusse tenner og si god natt til de store, inn til snuppa, sovna.

La meg.

I dag skal vi ha Taco. Da trenger jeg stekepanne. Som må vaskes etter i går men i vasken står jo bakebollen... Jeg trenger benken til å kutte grønnsaker. Men der står mikseren og bollen jeg ordnet glasur i. Og resten av oppvasken.

Blæ. Jeg må altså ta kjøkkenet nå, før de andre kommer hjem og vil at jeg skal lage mat.

Jeg burde lære meg å ta det på kvelden selv om jeg er trøtt, for det er så innmari kjipt å ta når man skal lage mat. Ja, og med ettåringen rundt beina.

Utrolig kjedelig å ta kjøkken[emoji13] men må man så må man...

Takk:) en flott blå dress med blomster på til jenta mi:)
8676153e560f02c4e43494b5d6c91938.jpg

Den var nydelig!![emoji7] NameIt har så mye lekkert!

Imponerende [emoji14] jeg har 2 par sko. Og thats it [emoji14] hahha
Oi. Hvordan klarer du det?

Jeg synes jeg ikke har mange

Men jeg har sandaler til å gå med, og et par med hæl. Pensko har jeg også, et par samt et par billige som er vonde

Og bunadssko

Så har jeg lette joggesko og goretex joggesko samt vintersko. Og støvletter som nesten aldri brukes lenger. Et par høyhælte svarte til halvpent og et par lave svarte som jeg har på jobb

Og skisko.

Oi. Hvordan klarer du det?

Jeg synes jeg ikke har mange

Men jeg har sandaler til å gå med, og et par med hæl. Pensko har jeg også, et par samt et par billige som er vonde

Og bunadssko

Så har jeg lette joggesko og goretex joggesko samt vintersko. Og støvletter som nesten aldri brukes lenger. Et par høyhælte svarte til halvpent og et par lave svarte som jeg har på jobb

Og skisko.

Joggesko og jobbsko. Burde hatt ordentlige vintersko,men har ikke sett med råd til det enda. Jobbskoene er de samme som penskoene :p

Snappen min er fylt opp med folk som skal ut og kose seg, ha date med mannen eller kino med venner. Mens jeg, jeg bruker fredagskvelden på sats, siden lille ikke vil være på minisats så kan ikke trene på dagtid. Og merker at det gjør meg faktisk ingenting :)

Back
Topp