Tacoen er i magen. Gaven til svigermor er i boks. Nå er det bare å slenge beina på bordet[emoji16]
Og hva får hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tacoen er i magen. Gaven til svigermor er i boks. Nå er det bare å slenge beina på bordet[emoji16]
Iiiik!! Jeg tør ikke å se på!!!![]()
![]()
JAAAAA!!!!!![]()
Jeg gadd visst ikke ta kjøkkenet i går...
Bakte kake til skolen. Fikk i folket mat. Dro på skolen. Hjem og legge lillemor, opp for å gjøre noe, hun våknet. Jeg gikk ned igjen. Pusse tenner og si god natt til de store, inn til snuppa, sovna.
La meg.
I dag skal vi ha Taco. Da trenger jeg stekepanne. Som må vaskes etter i går men i vasken står jo bakebollen... Jeg trenger benken til å kutte grønnsaker. Men der står mikseren og bollen jeg ordnet glasur i. Og resten av oppvasken.
Blæ. Jeg må altså ta kjøkkenet nå, før de andre kommer hjem og vil at jeg skal lage mat.
Jeg burde lære meg å ta det på kvelden selv om jeg er trøtt, for det er så innmari kjipt å ta når man skal lage mat. Ja, og med ettåringen rundt beina.
Titter innom en kjapp tur, småen har ett veldig stort behov for mammaen sin akkurat nå så lite bv tid...
Og hva får hun?
Takken flott blå dress med blomster på til jenta mi
![]()
![]()
Oi. Hvordan klarer du det?Imponerende [emoji14] jeg har 2 par sko. Og thats it [emoji14] hahha
Ja.Utrolig kjedelig å ta kjøkken[emoji13] men må man så må man...
Veldig lite. Frøkna har nettopp sovnet og jeg er fortsatt ikke helt i form. Så blir sløving på sofaenHva skal dere i kveld da?
Ja.
Egentlig er det mannen som pleier ta det, men han jobber så mye for tiden.
Den var nydelig!![emoji7] NameIt har så mye lekkert!
Langt derifra.Er kjøkkenet strøkent nå da?![]()
Oi. Hvordan klarer du det?
Jeg synes jeg ikke har mange
Men jeg har sandaler til å gå med, og et par med hæl. Pensko har jeg også, et par samt et par billige som er vonde
Og bunadssko
Så har jeg lette joggesko og goretex joggesko samt vintersko. Og støvletter som nesten aldri brukes lenger. Et par høyhælte svarte til halvpent og et par lave svarte som jeg har på jobb
Og skisko.
Hva skal dere i kveld da?
Langt derifra.
Men jeg fikk laget taco ;-)
Så får resten tas etterhvert.
Ligge i vannrett stilling på sofaen. Enn du?
Trene, så blir en god time med egentidHva skal dere i kveld da?
Akkurat det samme som deg. Jentungen skal få se resten av paw Patrol episoden hun ser. Så skal hun i seng. Etter på blir det film med mannen![]()