Så har muligens guttungen migrene igjen. Hodepine, vondt bak et øye. Og kvalm
Da er det jo ikke noe tvil[emoji20]
God bedring til storebror![emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så har muligens guttungen migrene igjen. Hodepine, vondt bak et øye. Og kvalm
Høres ut som en flott dag selv om jeg ikke skjønner en dritt av dette Pokemon greiene![emoji23]
Da er det jo ikke noe tvil[emoji20]
God bedring til storebror![emoji173]
Håper virkelig det11 august er terminen denne gangen
![]()
Ja, han gjør vel egentlig det, troooor jeg, men det er litt mye å gjøre og litt lite struktur.
Kjedelig om det er så mye å gjøre at det går utover dere andre da[emoji4]
Jepp. Hadde 1 august med L men hun kom tidlig i juli. og håper på augustbarn denne gangFlott måned det[emoji1]
Kan du ikke skylde på "feil" fasong på jordbæra? [emoji14]Skulle lage noe kos til ungene... noe sier meg at jeg skulket faget "opplegging av rettene"....
![]()
TakkKrysser fingre for dere[emoji2]
Skulle lage noe kos til ungene... noe sier meg at jeg skulket faget "opplegging av rettene"....
![]()
Ja godt å kose, men hadde helst sett at det er fordi han bare var kosete og ikke sykBarna førster jo litt godt når man ser at de trenger oss
![]()
Jeg koser og duller så godt jeg kanKos deg med sjarmisen din du[emoji173]
aldri hørt omDeepwater horison![]()
Ja godt å kose, men hadde helst sett at det er fordi han bare var kosete og ikke syk![]()
Nyt kveldenVil bare titte innom og si god lørdag! Her er det Datenight i sofakroken med rødvin og skriving av pakkeliste. God skravlings!
Edit: god fredag! Hehe rødvinen kjentes visst idet jeg skrev det
Takk for detSant det! Masse god bedring!
Fin gave som hun helt sikkert får brukt for![]()