Hva skal dere i kveld da?
Smelle på sofaen med gubben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snappen min er fylt opp med folk som skal ut og kose seg, ha date med mannen eller kino med venner. Mens jeg, jeg bruker fredagskvelden på sats, siden lille ikke vil være på minisats så kan ikke trene på dagtid. Og merker at det gjør meg faktisk ingenting![]()
Elisabeth Arden bodylotion[emoji1360]
Hallo damer! Hvordan går det med dere? Har dere allerede rukket å ta helg? Ønsker dere alle ei finfin helg!![]()
Titter innom![]()
Heihei! Prøvde oss på å søke husbanklån her om dagen.. Må komme oss ut av huset her, helst litt fort, så håååper veldig på at vi får det..![]()
Taco fortært. Nå spille fisken med familien litt før sofaen frister [emoji16] Ha en fin fredag [emoji41]
Hva handler den om?
Stakkars! God bedringSå har muligens guttungen migrene igjen. Hodepine, vondt bak et øye. Og kvalm
Ja. Gikk på krykker i fire mnd. Men er blitt verre tidligere denne gangen. Men nå skal jeg få behandling hos manuell terapaut på mandag så håper det hjelper på. Sist gang var det ikke kapasitet til å ta meg inn på behandling så gikk bare og ble verre og verre![]()
Ja, vi gikk oss først en lang trilletur, tok et par pokegym så jeg for første gang i historien fikk tjent 20 pokepenger på en dag og ganske mange stop (for meg å være, kanskje 20-30. Jeg leser jo om dem som spinner 100-200 på en dag...) og fikk handlet etterpå.
Da håper jeg virkelig at behandling hjelper![emoji4]
Når har du termin?
Tacoen er i magen. Gaven til svigermor er i boks. Nå er det bare å slenge beina på bordet[emoji16]
Vel. Impulsen lenge leve. Slenge meg i dusjen. Så ut på jentefest [emoji14] Haha. Kjøre unga til farmora si først da. Da ses vi nok i morgen [emoji7] Kos dere [emoji482]
Ja.
Egentlig er det mannen som pleier ta det, men han jobber så mye for tiden.
Snappen min er fylt opp med folk som skal ut og kose seg, ha date med mannen eller kino med venner. Mens jeg, jeg bruker fredagskvelden på sats, siden lille ikke vil være på minisats så kan ikke trene på dagtid. Og merker at det gjør meg faktisk ingenting![]()
Har fått paracet som heldigvis tar hodepinen gasnke godt, han rangerer den heller ikke til mer enn ca 5 på en skala fra 0 til 10 hvor 10 er det vondeste han kan tenke seg.Stakkars! God bedring
Trives han i nye jobben da?[emoji4]
I morgen skal vi på hytten til svigerfar og hugge ved. Søndag skal hele bølingen på slalom, og middag hos svigermor etterpå.
Satser på det blir en koselig helg.
Du da?