♫ Skravletråd Mars ♫

Snappen min er fylt opp med folk som skal ut og kose seg, ha date med mannen eller kino med venner. Mens jeg, jeg bruker fredagskvelden på sats, siden lille ikke vil være på minisats så kan ikke trene på dagtid. Og merker at det gjør meg faktisk ingenting :)

Deilig da :)

Hva handler den om?

Spenningsserie[emoji2]
Kort fortalt: en superkjeltring som fungerer som informant for politiet og serverer dem den ene saken etter den andre[emoji2] også er det alltid en liten twist...[emoji122]

Så har muligens guttungen migrene igjen. Hodepine, vondt bak et øye. Og kvalm

Ja. Gikk på krykker i fire mnd. Men er blitt verre tidligere denne gangen. Men nå skal jeg få behandling hos manuell terapaut på mandag så håper det hjelper på. Sist gang var det ikke kapasitet til å ta meg inn på behandling så gikk bare og ble verre og verre :p

Da håper jeg virkelig at behandling hjelper![emoji4]
Når har du termin?

Ja, vi gikk oss først en lang trilletur, tok et par pokegym så jeg for første gang i historien fikk tjent 20 pokepenger på en dag og ganske mange stop (for meg å være, kanskje 20-30. Jeg leser jo om dem som spinner 100-200 på en dag...) og fikk handlet etterpå.

Høres ut som en flott dag selv om jeg ikke skjønner en dritt av dette Pokemon greiene![emoji23]

Vel. Impulsen lenge leve. Slenge meg i dusjen. Så ut på jentefest [emoji14] Haha. Kjøre unga til farmora si først da. Da ses vi nok i morgen [emoji7] Kos dere [emoji482]

Yohoo!![emoji1][emoji1] ha en super kveld!!

Snappen min er fylt opp med folk som skal ut og kose seg, ha date med mannen eller kino med venner. Mens jeg, jeg bruker fredagskvelden på sats, siden lille ikke vil være på minisats så kan ikke trene på dagtid. Og merker at det gjør meg faktisk ingenting :)

Så flink du er som kommer deg på trening[emoji2]

Stakkars! God bedring
Har fått paracet som heldigvis tar hodepinen gasnke godt, han rangerer den heller ikke til mer enn ca 5 på en skala fra 0 til 10 hvor 10 er det vondeste han kan tenke seg.
Har lagt seg med bøtte ved senga og beskjed om å rope på oss om han kaster opp, så satser vi på at han sover det av seg, men det er mulig vi burde hatt ham en legetime, det er andre gang på en uke. Det er månedsvis siden sist før det da.

I morgen skal vi på hytten til svigerfar og hugge ved. Søndag skal hele bølingen på slalom, og middag hos svigermor etterpå.
Satser på det blir en koselig helg.

Du da?

Oi det høres kos ut! Elsker å stå slalåm!
Her har vi akkurat hatt middagsgjester. Mini er lagt. Jeg og mannen tar et glass rødvin imens vi skriver pakkeliste til Thailand :) :) akkurat nå forsvant han i en tlf så tar BV pause ;)

Back
Topp