♫ Skravletråd Mars ♫

En doktor hold et foredrag om næring hos det lokale biblioteket. Han sa «Hva vi putter i oss er nok til å drepe de fleste av oss som sitter her.»
«For eksempel, rødt kjøtt er forferdelig, sukker fører til høyt blodsukker og fett gir hjerteproblemer. Men den farligste mattypen man kan spise er noe helt annen. Det er en type mat som fører til uendelig sorg og lidelse i mange år fremover. Kan noen gjette hva som er det farligste av all maten vi mennesker spiser?
En eldre mann strakk hånden i været og sa, «bryllupskake?»

:laughing025:laughing025:laughing025

laughing4

Straks lunch her også.
Rester etter middag i går. Kyllingbiter, råkost og kålrotstappe. Høres rart ut. Men smaker digg :p

Hva skal du spise da?

Hørtes godt ut synes jeg da... :) Lurer på å lage en nudlerett fra Asia. Og nei - det er ikke Mr. Lee eller annen søppel-nudlerett. :P

Nja... Har mine tvil... :p Hva skal du i dag?
Har aldri smakt sitronfromasj, og er litt usikker på om jeg liker det, så hadde nok ikke kommet i hus den :p
Ingen planer for dagen. Mannen kommer hjem tidligere i dag (er meningen hvertfall), så kanskje jeg burde stått opp nå....

Hva skal dere spise til lunsj i dag? Begynner å bli sulten jeg...
Sen frokost her, så ikke noe mer spennende enn brødskive med skinke tenker jeg.

Hørtes godt ut synes jeg da... :) Lurer på å lage en nudlerett fra Asia. Og nei - det er ikke Mr. Lee eller annen søppel-nudlerett. :p

Skal ikke bøffe med mr lee. Har hatt mine middager på den type mat :P

Når vi bygde huset vårt, gjorde jeg alt det elektriske i huset etter jobb(ble noen ettermiddager der). Da var det meg og vannkokeren som sto for middag :P

Har aldri smakt sitronfromasj, og er litt usikker på om jeg liker det, så hadde nok ikke kommet i hus den :p
Ingen planer for dagen. Mannen kommer hjem tidligere i dag (er meningen hvertfall), så kanskje jeg burde stått opp nå....

Sen frokost her, så ikke noe mer spennende enn brødskive med skinke tenker jeg.

Tror du kommer til å like det, er veldig godt. Men igjen - du liker lakris, så kanskje ikke. :P Det verste av alt er at jeg likte lakris før, men har plutselig sluttet? :eek: Det sies at asiater ikke liker lakris, jeg motbeviste det, helt til det innhentet meg, for det var visst noe jeg burde ha visst. :knegg:

Ligger enda du ja, heldiggrisen! Det skulle jeg også gjerne ha gjort, er trøtt, men...

Skal ikke bøffe med mr lee. Har hatt mine middager på den type mat :p

Når vi bygde huset vårt, gjorde jeg alt det elektriske i huset etter jobb(ble noen ettermiddager der). Da var det meg og vannkokeren som sto for middag :p

Er helt for både koppnudler og alt, men ikke Mr. Lee. Til at han er fra Korea, som er et land som lager GODE nudleretter, så er det trist at det smaker forferdelig. Holdt på å si det til han, sist vi var i selskap sammen, men han er jo så snill, så ville ikke si det. :P Prøv noen andre nudler en gang du, og en helt ny verden vil åpne seg for deg. Mannen og andre venner av meg, likte ikke nudler, pga. Mr. Lee og andre typer, helt til jeg laget en gang for dem - nå spiser vi det med jevne mellomrom! ;)

En liten lunch gåte. Fikk den klasket i pulten min før jeg skulle gå[emoji16]
cedd586907224a99cd3b05cad1eb4574.jpg

Klarte den etter en liten stund[emoji6]

Er helt for både koppnudler og alt, men ikke Mr. Lee. Til at han er fra Korea, som er et land som lager GODE nudleretter, så er det trist at det smaker forferdelig. Holdt på å si det til han, sist vi var i selskap sammen, men han er jo så snill, så ville ikke si det. :P Prøv noen andre nudler en gang du, og en helt ny verden vil åpne seg for deg. Mannen og andre venner av meg, likte ikke nudler, pga. Mr. Lee og andre typer, helt til jeg laget en gang for dem - nå spiser vi det med jevne mellomrom! ;)

Finnes det andre hell på vann nudler da?

Var i selskap sammen????????

Må bare spørre jeg: hvordan får dere så mange innlegg? (Ikke totalt men pr måned)

Er det et skjult VIP skravlerom et sted her jeg har gått glipp av?
[emoji23]

Haha, ikke noe VIP skravlerom som jeg vet om ihvertfall[emoji23]
Skravler bare her og der, ofte innom og effektivt[emoji4]

Tror du kommer til å like det, er veldig godt. Men igjen - du liker lakris, så kanskje ikke. :p Det verste av alt er at jeg likte lakris før, men har plutselig sluttet? :eek: Det sies at asiater ikke liker lakris, jeg motbeviste det, helt til det innhentet meg, for det var visst noe jeg burde ha visst. :knegg:

Ligger enda du ja, heldiggrisen! Det skulle jeg også gjerne ha gjort, er trøtt, men...
:D Og så er jeg veldig kresen da, så ja kanskje ikke jeg liker det :p
Sies det det at asiater ikke like lakris? Har ikke hørt det jeg, men så bra du ble trofast til dine røtter :p

Nå har jeg stått opp, tenkte det var på tide... må jo få noe ut av dagen.

Back
Topp