♫ Skravletråd Mars ♫

Hahahaha! Var ingen av de andre som ville ha, eller kanskje de sa det for å være snill? Tok bare en liten bit når de var der, men når jeg ble alene på jobb fant jeg meg en skje og spiste rett fra boksen :p Lurer litt mer på hva de kundene som kanskje så meg tenkte :hilarious:

Spurte du da, om dem ville ha? :P

Hahaha. Jeg er ikke så flink å blande meg inn, men får bare prøve [emoji14] Syntes alle som er her inne virker til å få med seg det aller meste, mens jeg føler meg litt som en fisk på land. Men får gi det noen dager, så klarer jeg kanskje jeg og å henge med litt :)
Det er jeg sikker på du klarer [emoji1]

Påske hele året??[emoji23] gult er kult!
Ja [emoji56] Elsker det. Både i interiør og i klær. Har gule sko og gul veske. Sikler på ei gul bukse [emoji23] Har gul kjole. Brukt den mye. Og fått mange komplimenter da for å bruke farger i det hele tatt [emoji23]

Jeg er fan av deg, ikke så mye mannen din. [emoji14] Gult er kult! ;)
Haha. Han stakkars er bare ikke vant med farger tror jeg. Han er der at bombaymøbler er kult, men jeg begynner å få viljen min nå da i møbler også [emoji56][emoji23]

Rakk aldri å stikke innom Reitan i går, men har sendt forespørsel til de som kjører isbilen i omegn, om når dem er i nærheten neste gang, fordi jeg vil kjøpe sitronfromasj! :hilarious:
Fysj da! Fikk svar i dag. Kun Hordaland solgte de. [emoji24] Urettferdig gitt [emoji85]

Sovet godt spyro?
Noenlunde hvertfall. Mannen kom ikke hjem før i natt en gang. Rundt halv 3 tror jeg. Han brøyter... Så glemte han å skru av vekkerklokka si. Så den peip kl 5. Også ble han oppringt rundt 6 tiden. Måtte ut å brøyte igjen.
Så ble litt forstyrra denne søvnen. Ligger enda i senga da [emoji14]

Høres ut som et kjempe bra opplegg.

Guttungen hadde overnatting i barnehagen rett før han skulle starte på skolen. Og den dagen husker han veldig godt fortsatt, selv om det er 3 år siden:)
De er heldige [emoji7] Eldste fikk overnatta i bhg og det var kjempestas. Men minsta som gikk i samme bhg, fikk ikke det. Ble noe tull visstnok så de måtte ta bort det tilbudet etterhvert :( Det var jo kjedelig. Menmen

Høres ut som et kjempe bra opplegg.

Guttungen hadde overnatting i barnehagen rett før han skulle starte på skolen. Og den dagen husker han veldig godt fortsatt, selv om det er 3 år siden:)
Det har de også

Fysj da! Fikk svar i dag. Kun Hordaland solgte de. [emoji24] Urettferdig gitt [emoji85]

Dritt Rema 1000. Sikkert derfor det er så stor nedgang for dem her oppe i Trøndelag, fordi dem ikke tar inn bl.a. sitronfromasj. :hilarious:

Dritt Rema 1000. Sikkert derfor det er så stor nedgang for dem her oppe i Trøndelag, fordi dem ikke tar inn bl.a. sitronfromasj. :hilarious:
Mhm. Kjente skuffelsen nå gitt. Må google om isbilen tilfeldigvis har det [emoji23]

Back
Topp