God natt folkens. Koselig å ha prata med dere i dag [emoji38] Men nå kapitulerer jeg gitt. Ses i morgen [emoji41]
I like måte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt folkens. Koselig å ha prata med dere i dag [emoji38] Men nå kapitulerer jeg gitt. Ses i morgen [emoji41]
Det er faktisk helt greit å bare hoppe inn der du er. Man må ikke lese ronja-style (dvs lese alt)

Hahahaha! Var ingen av de andre som ville ha, eller kanskje de sa det for å være snill? Tok bare en liten bit når de var der, men når jeg ble alene på jobb fant jeg meg en skje og spiste rett fra boksenLurer litt mer på hva de kundene som kanskje så meg tenkte
![]()
Det er jeg sikker på du klarer [emoji1]Hahaha. Jeg er ikke så flink å blande meg inn, men får bare prøve [emoji14] Syntes alle som er her inne virker til å få med seg det aller meste, mens jeg føler meg litt som en fisk på land. Men får gi det noen dager, så klarer jeg kanskje jeg og å henge med litt![]()
Ja [emoji56] Elsker det. Både i interiør og i klær. Har gule sko og gul veske. Sikler på ei gul bukse [emoji23] Har gul kjole. Brukt den mye. Og fått mange komplimenter da for å bruke farger i det hele tatt [emoji23]Påske hele året??[emoji23] gult er kult!
Haha. Han stakkars er bare ikke vant med farger tror jeg. Han er der at bombaymøbler er kult, men jeg begynner å få viljen min nå da i møbler også [emoji56][emoji23]Jeg er fan av deg, ikke så mye mannen din. [emoji14] Gult er kult!![]()
Ikke tenkt over det [emoji14] De er litt retroprega ser du [emoji7]Jeg hadde garantert sett at det var sitrongult og tenkt på sitroner med én gang!![]()
Fysj da! Fikk svar i dag. Kun Hordaland solgte de. [emoji24] Urettferdig gitt [emoji85]Rakk aldri å stikke innom Reitan i går, men har sendt forespørsel til de som kjører isbilen i omegn, om når dem er i nærheten neste gang, fordi jeg vil kjøpe sitronfromasj!![]()
Ingen andre veier å gå [emoji23]Jeg også er ny. Henger med så langt det lar seg gjøre![]()
Noenlunde hvertfall. Mannen kom ikke hjem før i natt en gang. Rundt halv 3 tror jeg. Han brøyter... Så glemte han å skru av vekkerklokka si. Så den peip kl 5. Også ble han oppringt rundt 6 tiden. Måtte ut å brøyte igjen.Sovet godt spyro?
Det må jeg innrømme jeg aldri har smakt [emoji14] Aldri hørt om en gang haha [emoji87]Me too! Men liker mandelpudding av en eller annen merkelig grunn.![]()
De er heldige [emoji7] Eldste fikk overnatta i bhg og det var kjempestas. Men minsta som gikk i samme bhg, fikk ikke det. Ble noe tull visstnok så de måtte ta bort det tilbudet etterhvertHøres ut som et kjempe bra opplegg.
Guttungen hadde overnatting i barnehagen rett før han skulle starte på skolen. Og den dagen husker han veldig godt fortsatt, selv om det er 3 år siden![]()
[emoji1] En liten tur nå hvertfall. Ligger enda i senga og smådupper hvertfall [emoji14] Må senere til farmora mi og hjelpe hu å handle såI like måte.Sees i dag da!
![]()
Det har de ogsåHøres ut som et kjempe bra opplegg.
Guttungen hadde overnatting i barnehagen rett før han skulle starte på skolen. Og den dagen husker han veldig godt fortsatt, selv om det er 3 år siden![]()
Fysj da! Fikk svar i dag. Kun Hordaland solgte de. [emoji24] Urettferdig gitt [emoji85]

Det gjør det ogsåKult! Bhg med båt må jo gi mye spennende opplevelser
God morgenGod morgen! Ny dag, nye muligheter![]()
Var det ogsåHøres ut som en super dag[emoji2]
Mhm. Kjente skuffelsen nå gitt. Må google om isbilen tilfeldigvis har det [emoji23]Dritt Rema 1000. Sikkert derfor det er så stor nedgang for dem her oppe i Trøndelag, fordi dem ikke tar inn bl.a. sitronfromasj.![]()