Sier dere fra til foreldre om barna sender ugreie meld på Skype.?
Helt klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sier dere fra til foreldre om barna sender ugreie meld på Skype.?
Ja hadde detMhm det hadde bært fint
Gode greier!Kan gjøre en innsats![]()
Så godt at dere blir tatt godt hånd om ❤❤Joda, går greit nok.
Frøkna holder oss i gang her, spesielt nå som hun er der at hun ikke vil ha på bleie osv. [emoji14]
Ellers føler jeg at vi blir tatt godt hånd om her i kommunen ihvertfall![]()
Ja heldigvis . Hvordan er det med snuppa di?Ahagodt han er frisk igjen
![]()
Pepperoni [emoji14] husker ikke resten, men jeg er fornøyd bare jeg får PepperoniJammen mat må man hahva har dere på pizzaen?
Nå skal jeg straks på kino[emoji7]
Ja hadde det, ene venninna mi vil at vi skal bo sammen. For da kan hu levere i barnehagen og så kan jeg hente og lage middag te hu er hjemme fra jobb [emoji14]
Så spennende hihiÅ skravle masse. Er på nippet til å legge ut topp 100![]()
Må få det tilJa hadde det![]()
Det er tirsdag og jeg er helt alene hjemmeMamma har sett etter lillebror siden han fortsatt ikke er helt i form, og tenkte at jeg skulle få sove en hel natt. Så når de skulle ha med han hjem i dag, ville frøkna også så da sover hun også hos mamma i natt.
Ja heldigvis . Hvordan er det med snuppa di?
Ja det er sant, vi tok det opp på foreldremøte og ble da enige om at vi skulle gi beskjed om vi oppdaget noe. Men jeg kan virkelig ikke skjønne at noen ikke vil ha beskjed, ønsker de ikke å vite hva ungene driver med da eller?Er så vanskelig for noen vil jo ikke ha beskjed
Kose dere masseEr i luften
Nei derfor jeg sier nyt
Når flytter du til mitt sted da?![]()
Åhh kjekt. Årskort?Hun har hatt en god dag i dagmulig vi tar oss en tur på akvariet i morgen
![]()
Da vet jeg at jeg ikke skal dele pizza med deg, pepperoni er jo ikke spisende [emoji23]Pepperoni [emoji14] husker ikke resten, men jeg er fornøyd bare jeg får Pepperoni![]()
Det gjør viPrøver å få litt hjelp fra andre brukere nåtrenger alltid drahjelp!
Og yess !!Hit er BææærgenSyn og jeg står klare til å ta i mot deg!
Ja det skal jeg prøve å huskeDet hadde jo vært knallmå hvertfall gi en lyd når du er i Bergen igjen!