Det er kjedeligTja... forkjøla, hodepine og vondt i halsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedeligTja... forkjøla, hodepine og vondt i halsen.
Er i luftenJa gjør detskjer ikke akkurat ofte at jeg bare kan gjøre det jeg skal uten å ordne med ungene Hehe
Har dere kommet dere til London nå?
Jeg å.Hehegleder meg!
Heldiggris! Jeg elsker å fly!Takk
Er i luften nå
Og beina..Vi krysser fingre[emoji6]
Hvor lang tid tar det å fly dit? Du må ha en super fin ferie [emoji173]Er i luften
Nei derfor jeg sier nyt
Når flytter du til mitt sted da?![]()
Jeg prøver å hjelpe til. Kanskje noen burde lage en egen tråd om at vi trenger skravler her?Kan gjøre en innsats![]()
Men bare frem til kl 21. Ellers må dere vente til slutten av mars og neste nettmøte.
2 t og 20 minHeldiggris! Jeg elsker å fly!
Hvor lang tid tar det til London?
Og kengubarnet er i ekstase?1 t igjen![]()
Det er kjedeligdu må ha masse god bedring
![]()
Jobb finner viHvor lang tid tar det å fly dit? Du må ha en super fin ferie [emoji173]
Må nesten først finne jobb om jeg skal flytte da [emoji14]
Jeg prøver å hjelpe til. Kanskje noen burde lage en egen tråd om at vi trenger skravler her?
Jeg å.
Uff så mange premier... burde kanskje begynne nå...
Jeg gikk rett inn og fulgte det! Også veldig nysgjerrig på temaet selv [emoji16]Da var mitt spørsmål publisert![]()
Hvor lang tid tar det å fly dit? Du må ha en super fin ferie [emoji173]
Må nesten først finne jobb om jeg skal flytte da [emoji14]
Nei får satse på at du blir fort bra igjenTusen takk! Håper det ikke blir verre!
Jeg gikk rett inn og fulgte det! Også veldig nysgjerrig på temaet selv [emoji16]
Er det! [emoji23] Menmen. Jeg elsker han likevel [emoji23] Unga lot meg sove til 11 da. Godt med vinterferie [emoji178]Høres skikkelig plagsomt ut!![emoji849]