Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja... Hvorfor ikke![]()
Da forlater jeg dere.
Ses i mars![]()
Så greit å høre om en som har endret seg i eldre alder, på helsesider på nett står det bare at de fleste går tilbake før fire års alder, de fleste før to år.Mi hadde utover helt til hun var ti. Da forandret den seg.
Men skjønner det er kjipt å "se anderledes ut".
Plages ikke fysisk. Men det synes jo gjennom tynne klær selv om det ikke er så stort og hun er veldig obs på at hennes er den eneste hun vet om som er utovernavleSå bra å høre at hs er fornøyd da. Navelbrokk er svært vanlig ja, men trodde det skulle være trekt seg tilbake når man var blitt så stor ja.
Så jenta plages av det selv?
Det står jo faktisk "bør vurdere å operere, også av kosmetiske hensyn" på NHI.no. Så det kan, faktisk bør. Vurderes.Skjønner den, jeg bare lurte siden jeg ikke var klar over at det kunne bli operert engang før du sa det.
Ikke lett å deale med komplekser og annerledeshet alltid.
Om vi prøver så. Om mange nok vil.Får det tili dag
Nemlig. Som i dag. Middag: sushi!Selvfølgelig savner man alltid ungene. Men avogtil er det deilig å bare kunne gjøre skkurat som man selv vilkos deg
Au da. Håper det ikke ble alt for dyrtStikker å henter bilen på verksted. Blir nok en dyr affære[emoji85]
Det tror jeg å. Har du ikke dratt enda da?Får det tili dag
God dag! Alt vel på den kanten av landet?hei hei![]()
Jada er jo det. Mannen er på vei opp med guttene på fjellet nå . Frøkna og jeg hjemme. Hatt dagvakt i dagGod dag! Alt vel på den kanten av landet?
Stor forandring på håret ?Digg dag. Fått klippet meg. Handlet. Og nå sushi. Men liki!
Jeg har nettopp oppdaget at alle sesongene til Bondi Beach ligger ute på NRK appen.
Jeg har nå bedt min sjef om en uke fri...
Jeg kommer til å fylle plaskebassenget med glovarmt vann mitt i stua, iføre meg min smekkre bikini, mikse sommerdrinker og bare nyte livet på tv skjermen...
Ciao, ses om en uke [emoji23][emoji23][emoji28]
Kjempegøy. Mannen snorker så forferdelig at jeg ligger nå på sofaen og kikker på tv. Så ille at hodetelefoner med full guffe musikk holdt det ikke ute en gang. Men tror vekkerklokka vekker han om 30 minutter. Da skal jeg løpe inn i senga igjen og nyte den alene.
Lenge siden han har snorka så jævlig som nå da. Normalt pleier det snorkeplasteret å hjelpe litt hvertfall...
Trøtt og frustrert [emoji85]
Anbefaler IKKE det der skummet, mannen ble dårlig av det selv, i tillegg til at han snorket. Merkelig det der med snorking, for det er jo ikke sånn HVER natt, heldigvis - hvis ikke hadde jeg krepert. 
Helt sant. Min også prøvde noe skum greier. Han spydde nesten av det da [emoji14]Uff, det gjør mannen i huset også til tider. Han forsøkte snorkeplaster to netter. Første natta funket faktisk litt, helt til andre natta kom og han snorker verre enn noensinne!Anbefaler IKKE det der skummet, mannen ble dårlig av det selv, i tillegg til at han snorket. Merkelig det der med snorking, for det er jo ikke sånn HVER natt, heldigvis - hvis ikke hadde jeg krepert.
![]()
Ja vil påstå detStor forandring på håret ?![]()
Har du vært der?? Heldiggris!!!Åh, skulle gjerne ha reist tilbake dit igjen akkurat nå... Heldigvis er vinter-Norge vakkert!![]()