♫ Skravletråd februar ♫

De slipper vel nyheten i morra uansett, så klarer ikke helt å bli så gira på å få opp nummeret her i tråden akkurat nå.. man skravler jo for glede, ikke for gullerota uansett.
Vel, vet ikke om hun lanserer i morgen tidig uansett jeg?

Og glede er det jo. Men jeg er en av disse sære som synes sånt er gøy

Vel, vet ikke om hun lanserer i morgen tidig uansett jeg?

Og glede er det jo. Men jeg er en av disse sære som synes sånt er gøy
ah, trodde det var automatikk i at det ble lansert første dag. Hilsen nybegynner ;)

Tenker dere å operere da? Jeg syns utovernavnle er kjempefint, så skjønner ikke helt hvorfor man skal fjerne den.
Vet ikke, men kunne tenkt meg det diskuteret litt mer saklig og begrunnet enn "jeg vet maaaaaaaange som har det jeg. Det er heeeeelt vanlig" når jeg påpeker at seksåringen synes det er litt vanskelig at hun har utovernavle, det er det ingen andre som har

Vet ikke, men kunne tenkt meg det diskuteret litt mer saklig og begrunnet enn "jeg vet maaaaaaaange som har det jeg. Det er heeeeelt vanlig" når jeg påpeker at seksåringen synes det er litt vanskelig at hun har utovernavle, det er det ingen andre som har
Mi hadde utover helt til hun var ti. Da forandret den seg.
Men skjønner det er kjipt å "se anderledes ut".

Seksårskontroll, hun er 113,6 cm og 17,9 kg (17,7 uten frokost hjemme) noe som er undervekt grad 1, men egentlig følger hun mer eller mindre kurven sin så det er ikke noe hs bryr seg med. Hun besto hørselstest med glans, syn følges opp hos øyelege (broren sjeler og har briller. Hun ser helt fint) og jenta er ei flink og fin, reflektert og omsorgsfull jente med venner og sosialt nettverk så ingen grunn til bekymring.

Legetimen blir om en måned

Hs sa bare at det er helt vanlig da hun tok opp at hun har utovernavle (et lite navlebrokk)
Hs synes egentlig at alt er helt vanlig. Så mulig vi snakker med legen om det også om hun vil. For helt vanlig er det ikke noe hun er blitt seks år. NHI sier at har det ikke gått tilbake av seg selv innen 5-6 års alder bør man vurdere operasjon. Dels av kosmetiske årsaker, da.

Så bra å høre at hs er fornøyd da. Navelbrokk er svært vanlig ja, men trodde det skulle være trekt seg tilbake når man var blitt så stor ja.
Så jenta plages av det selv?

Skjønner den, jeg bare lurte siden jeg ikke var klar over at det kunne bli operert engang før du sa det.
Ikke lett å deale med komplekser og annerledeshet alltid.

Back
Topp