Ikke i bruk
Forumet er livet
Men jeg trodde det var mandag i dagJeg var helt sikker på at det var mars idag.... bomma der gitt[emoji85][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg trodde det var mandag i dagJeg var helt sikker på at det var mars idag.... bomma der gitt[emoji85][emoji85]
Vi får la skravla gå!Når denne tråden når 9400 innlegg legger jeg ut topp 100 mars![]()
Her ble det ostesmørbrød for andre dag på rad. I går meg og eldstemann da han kom hjem rett etter skolen, idag meg og mellomste som er hjemme fordi hun var på helsestasjonen og jeg ikke gadd å kjøre så mye frem og tilbake for et par timer i bhgNoe godt til lunsjen i dag?
Bedre å tro det er mandag enn fredag i det minste, kjedelig å bli overrasket i feil retningMen jeg trodde det var mandag i dag![]()
Holdt du ungene hjemme i går i den tro det var søndsg da?Men jeg trodde det var mandag i dag![]()
Det er santBedre å tro det er mandag enn fredag i det minste, kjedelig å bli overrasket i feil retning![]()
Vinterferie denne ukenHoldt du ungene hjemme i går i den tro det var søndsg da?
Åja, det har dere ja.Vinterferie denne uken![]()
Når denne tråden når 9400 innlegg legger jeg ut topp 100 mars![]()
Noe godt til lunsjen i dag?
Men jeg trodde det var mandag i dag![]()
Her ble det ostesmørbrød for andre dag på rad. I går meg og eldstemann da han kom hjem rett etter skolen, idag meg og mellomste som er hjemme fordi hun var på helsestasjonen og jeg ikke gadd å kjøre så mye frem og tilbake for et par timer i bhg
Vinterferie denne uken![]()
Pass antall ;-)Ohhh *starter skravla*
Ferie får alt til å bli litt kokko, som at man ikke vet hvilken dag det er, når på døgnet det er osv.... (sommer nord for polarsirkelenVinterferie denne uken![]()
Pass antall ;-)
Seksårskontroll, hun er 113,6 cm og 17,9 kg (17,7 uten frokost hjemme) noe som er undervekt grad 1, men egentlig følger hun mer eller mindre kurven sin så det er ikke noe hs bryr seg med. Hun besto hørselstest med glans, syn følges opp hos øyelege (broren sjeler og har briller. Hun ser helt fint) og jenta er ei flink og fin, reflektert og omsorgsfull jente med venner og sosialt nettverk så ingen grunn til bekymring.Hvordan gikk det på helsestasjonen?
De slipper vel nyheten i morra uansett, så klarer ikke helt å bli så gira på å få opp nummeret her i tråden akkurat nå.. man skravler jo for glede, ikke for gullerota uansett.8858
Et stykke til 9400, og får vi det ikke idag sliter vi. For i morgen starter jo mars-skravla....
Tenker dere å operere da? Jeg syns utovernavnle er kjempefint, så skjønner ikke helt hvorfor man skal fjerne den.Seksårskontroll, hun er 113,6 cm og 17,9 kg (17,7 uten frokost hjemme) noe som er undervekt grad 1, men egentlig følger hun mer eller mindre kurven sin så det er ikke noe hs bryr seg med. Hun besto hørselstest med glans, syn følges opp hos øyelege (broren sjeler og har briller. Hun ser helt fint) og jenta er ei flink og fin, reflektert og omsorgsfull jente med venner og sosialt nettverk så ingen grunn til bekymring.
Legetimen blir om en måned
Hs sa bare at det er helt vanlig da hun tok opp at hun har utovernavle (et lite navlebrokk)
Hs synes egentlig at alt er helt vanlig. Så mulig vi snakker med legen om det også om hun vil. For helt vanlig er det ikke noe hun er blitt seks år. NHI sier at har det ikke gått tilbake av seg selv innen 5-6 års alder bør man vurdere operasjon. Dels av kosmetiske årsaker, da.