Her er det småen som sverger til libero, men må kanskje opp en str for trur ikke hans str passer meg[emoji23]Jeg sverger selv til Libero[emoji41]
Speil var jo en genial ide!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det småen som sverger til libero, men må kanskje opp en str for trur ikke hans str passer meg[emoji23]Jeg sverger selv til Libero[emoji41]
Speil var jo en genial ide!
Hehe Åhh tomatsuppe er veldig godt daMen det er godt da, prøver å ha en suppedag i uka og da blir det ofte Grønnsakssuppe etter frøkna ønskemen kanskje vi skal ta tomatsuppe til en forandring denne uka, vet pappa ikke kommer å spiser middag på tirsdag så da passer det for han liker ikke tomatsuppe [emoji14]
Nei det høres ikke sånn utTenker det er greit
Men sånn formen har vært siden vi kom hjem er det mulig han sendes på skolen i morgen. Tre pizzaboller behold og ikke kvalm. Dette er ikke omgangssyke
Enten hvitsaus, grønnsaker og pølser med ris/pasta/poteter til eller tomatsaus, grønnsaker, pasta og pølser og selvfølgelig ost på toppen HeheOkei hihi hvordan lager du den?
Har handlet inn det meste til neste uke, men ikke laget noen plan egentlig... det bør gjøres ja..Men meny ja. Det må lages
Ja det er det, og så er det lenge siden vi har hatt detHehe Åhh tomatsuppe er veldig godt da
Samme som her da. Som oftest tomatsaus da det spises mest av . Og ofte pastaskruerEnten hvitsaus, grønnsaker og pølser med ris/pasta/poteter til eller tomatsaus, grønnsaker, pasta og pølser og selvfølgelig ost på toppen Hehe
Hva har du i din?
Jeg vet så langt bare i morgen i grunnHar handlet inn det meste til neste uke, men ikke laget noen plan egentlig... det bør gjøres ja..
Har dere noe i/til?Ja det er det, og så er det lenge siden vi har hatt det
Samme her, og så lenge det er den som helst blir spist lager jeg det. Om det er noe bare jeg foretrekker lager jeg det når eldste er hos farenSamme som her da. Som oftest tomatsaus da det spises mest av . Og ofte pastaskruer
Hva skal dere ha i morgen?Jeg vet så langt bare i morgen i grunn
Ja skjønner detSamme her, og så lenge det er den som helst blir spist lager jeg det. Om det er noe bare jeg foretrekker lager jeg det når eldste er hos faren![]()
Sånn da var flaskene til småen vasket, og grønnsakene oppi suppa så snart blir det mat på hu mor![]()
Strimla svinebiff i tikka masalasaus med ris og wokgrønnsakerHva skal dere ha i morgen?
Jeg liker godt å ha kylling boller, egg og pasta til og og gjerne scones eller hvitløksbrød til. Frøkna vil helst ha bare pasta og egg med hvitløksbrød til. Du da?Har dere noe i/til?
Den var veldig godSå deilig[emoji2] kos deg med suppa!
Makaroni og egg . Varme rundstykkerJeg liker godt å ha kylling boller, egg og pasta til og og gjerne scones eller hvitløksbrød til. Frøkna vil helst ha bare pasta og egg med hvitløksbrød til. Du da?
Bra det smakteDen var veldig godspiser mens jeg skravler Hehe
Haha hadde ikke du på deg brillene når du snoka på fb profilen min???[emoji23]
Masalasaus har jeg aldri smakt.. er det sterkt?Strimla svinebiff i tikka masalasaus med ris og wokgrønnsaker