Kommer ikke til å gå på tid....
Nei, det regnet jeg ikke med[emoji4] men heier på vel gjennomført tur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer ikke til å gå på tid....
Tja litt usikker jeg... Vi sliter med noen bivirkninger av noen nye medisiner så han har noen voldsomme raserianfall men hva som evt er pga plager og hva som er pga medisinene er jeg usikker på[emoji53] alt er hvertfall galt her[emoji13]
Jeg er bare forkjøla og ellers er det nok bare en sliten kropp som protesterer litt [emoji14]
Nei men gjør det vist fra reisesenga sier mamma...
Hvilken film så du?[emoji2]
Liker ikke krem jeg Haha [emoji14] men skal fint overleve allikevel![]()
Frøken som nekter sove
Det er fryktelig slitsomt, det er for astmaenHøres slitsomt ut![emoji13] hva får han medisiner for?
Jeg vet jeg får en barnefri kveld i mars daUff, håper du får tid til å lytte til kroppen og få litt hvile[emoji4]
Jeg vil og fordele oppgaver, sånn at jeg kan dusje, fjerne pels, lage middag og drikke teSå kan noen andre ta lillebror og husarbeidet + alle klærne[emoji23]
Fikk seg 25minHåper hun fikk seg en dupp?[emoji4]
Ja men så lenge han ikke klatrer ut av senga si, så er det greit da får han sove i grindseng [emoji14]Hehe, er vel tiden for å prøve seg litt[emoji12]
Det er ikke god plass nei, men de synes det er så stor stas at hun bader med dem at de finner seg i det til hun er lei. Og eldstemann nyter goood plass når mellomste etterhvert går i dusjen for å vaske håret.
Haha viktig å passe på at man får i seg nok kalorier daVi bruker krem, vaniljekrem og jordbærsyltetøy[emoji12] skikkelig kaloribombe!!
Jammen jeg venter fortsatt på de mannfolka Kengu sa at skulle komme på døra mi. Det var fredag og jeg har ikke sett noen ennå [emoji14]Har sagt det før, du må finne deg en mann!![emoji23]
Vel, klarte å gjennomføre i fjor, og er i en mye bedre form nå.Nei, det regnet jeg ikke med[emoji4] men heier på vel gjennomført tur!
En del av ja. Skulle få til jul,men butikken rotet. Nå fant jeg en nesten ubrukt på Finn
Ikke i fastelavnsbollene siden det skal krem og syltetøy i.
Halvparten blir boller, og halvparten kanelboller