Natta snartDa har jeg lagt meg.
Kommer til å ligge med padda til mannen kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natta snartDa har jeg lagt meg.
Godt å legge seg under dyna[emoji4]
Da kan det godt tenkes du har astma. Var du mye syk som barn også?Jeg har alltid vært sånn men aldri blitt testet dessverre
Må jo ikke ha fri hele uken da men jeg synes mitt barn er foe liten til å være alene hjemme flere dager å da tar vi fri
Man velger jo seov når man vil ha ferie
Jeg har lite avspasering nå men i løpet av ett år kan det fort bli litt
Har man noen som kan passe så hjelper det såklaryDet er forskjell ja. Mange som har barn over sfo-alder tar nok noen dager om de kan. Men det er det slett ikke alle som kan. Nå har jo jeg barn i bhg og Sfo og en mor som gjerne vil låne litt i skoleferier så at jeg jobber overtid i februar går bra bortsett fra at jeg har en datter som har bursdag i den uken vi har vinterferie her så jeg har ofte hatt en feriedag likevel dagen etter at regnskapet er levert, for å ta alt i huset som har lagt litt brakk i to mnd med årsoppgjør.
Au ja, den er lei[emoji12]Er det, verre å stå opp om morgenen
Har man noen som kan passe så hjelper det såklary
Det har ikke vi
Kan ikke jobbe inn så mye her heller menHer må vi bruke Avsp i jul og påske. Vi skal til syden i mai og tar da 3 dager ferie. Krakow i november så da forsvinner de siste... ønsker meg av og til en jobb med mulighet for å jobbe inn dager...
men menher har nesten ingen vinterferie, så blir kjekt på SFO
![]()
Har fri påskeHva gjør du i påske, jul og høstferie? Er KB for stor til SFO?
Ja men var kronisk ørebarn daDa kan det godt tenkes du har astma. Var du mye syk som barn også?
Har en sønn med alvorlig astma som har slitt med det samme, så ikke utenkelig. Men er bra du får testet det uansett hva utfallet blir.Ja men var kronisk ørebarn da
Ung som gammel, så trenger man søvn[emoji6]Sovetid for de gamle![]()
Har fri påske
Jul deles opp
Høstferie deles opp
Ja er det
Sovetid for de gamle![]()
Er det, verre å stå opp om morgenen
Da har jeg lagt meg.
Hahah, ler meg ihjel av den fjerten der[emoji23] [emoji3] Han er så morsom og teit[emoji16] Joa, er som regel det, men liker ting er i orden og greit å slippe unna stress neste dag[emoji6] er så digg når de små har godt sovehjerte og kvelden byr på fred og ro.