Ah skjønnerHan sover vanligvis nærmere 3 timer, men de siste dagene har han bare hatt korte lurer pga hosten...
Håper han sover godt i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah skjønnerHan sover vanligvis nærmere 3 timer, men de siste dagene har han bare hatt korte lurer pga hosten...
Akkurat nå rammer den hardt tydeligvis men det er mange som harfått influensa daJa håper på detrammer sykdommen like hardt hos dere voksne som hos barna nå eller? Eller er dere litt herdet etter å ha hvert utsatt for masse basselusker?
Mem hvem er den harde kjerne?
Det har kommet mange nye inn hit og flere av fe sier de ble tatt godt i mot
Å den gang da er snakk om noen få mnd bak i tid , må da være lov å si man savner den tiden?
Ja håper virkelig detAh skjønner
Håper han sover godt i dag da
Det er kjedelig da, for influensa er jo noe herk...Akkurat nå rammer den hardt tydeligvis men det er mange som harfått influensa da
Til vanlig rammer det nok mindre
Det er så absolutt lov, jeg er jo fersk som bare pokker, så alt er fortsatt skikkelig nytt for meg her. Støtter meg på hvordan andre forum og sånt funker og satser på at det går greit.Nå mener jeg at jeg skummet kjapt over og så noen nevnte at "gamle dager" var bare snakk om måneder, og jo - jeg var her for noen måneder siden. Vært medlem siden sommer da, men vært litt stille observatør. Har andre venninner som har vært her i årevis og har sagt de ikke nærmer seg skravletråden på generelt, for det var alltid litt pepper å få, dersom folk hadde forskjellige meninger. Det er ikke så mange ukene siden det var en hel masse innlegg fra flere om hvor mye de unngikk skravletråden på generelt, og heller forble i termingruppene sine. Fordi de nettopp aldri følte de fikk innpass. Så det er nok noe i det, når så mange er enige.
Har forsøkt, og forsøker videre, men det må også være takhøyde for å kunne si i fra at det ikke er motiverende å forbli her i lengden hvis man ikke føler man blir "ivaretatt". Skravla skal jo gå, uavhengig fartstid, alder, barn eller ikke osv.
Men altså jeg kom inn i tråden i 2014/2015 , la inn en god innsats å ble en av de etterhvertNå mener jeg at jeg skummet kjapt over og så noen nevnte at "gamle dager" var bare snakk om måneder, og jo - jeg var her for noen måneder siden. Vært medlem siden sommer da, men vært litt stille observatør. Har andre venninner som har vært her i årevis og har sagt de ikke nærmer seg skravletråden på generelt, for det var alltid litt pepper å få, dersom folk hadde forskjellige meninger. Det er ikke så mange ukene siden det var en hel masse innlegg fra flere om hvor mye de unngikk skravletråden på generelt, og heller forble i termingruppene sine. Fordi de nettopp aldri følte de fikk innpass. Så det er nok noe i det, når så mange er enige.
Har forsøkt, og forsøker videre, men det må også være takhøyde for å kunne si i fra at det ikke er motiverende å forbli her i lengden hvis man ikke føler man blir "ivaretatt". Skravla skal jo gå, uavhengig fartstid, alder, barn eller ikke osv.
Krysser fingrene for detJa håper virkelig det![]()
He he neida ganledager er i fjor , da var det vanskelig å henge med i tråden her inne for folk skravlet så myeDet er så absolutt lov, jeg er jo fersk som bare pokker, så alt er fortsatt skikkelig nytt for meg her. Støtter meg på hvordan andre forum og sånt funker og satser på at det går greit.
Og skjønner godt at det ikke er kult om man ikke kjenner seg inkludert, men dynamikk og sånt er ikke alltid like lett å ta tak i.
Og jeg trodde gamledager var for nesten ett tiår siden, minst [emoji23][emoji23]
Mhm 4 år siden sist jeg hadde denDet er kjedelig da, for influensa er jo noe herk...
Det er så absolutt lov, jeg er jo fersk som bare pokker, så alt er fortsatt skikkelig nytt for meg her. Støtter meg på hvordan andre forum og sånt funker og satser på at det går greit.
Og skjønner godt at det ikke er kult om man ikke kjenner seg inkludert, men dynamikk og sånt er ikke alltid like lett å ta tak i.
Og jeg trodde gamledager var for nesten ett tiår siden, minst [emoji23][emoji23]
Syntes det er synd at dere opplever det slik, jeg har hvert medlem siden juni 06. Men hvert litt til og fra og er langt ifra "en av de kjente", ofte jeg ikke får svar på innleggene men det gjelder oss alle.Nå mener jeg at jeg skummet kjapt over og så noen nevnte at "gamle dager" var bare snakk om måneder, og jo - jeg var her for noen måneder siden. Vært medlem siden sommer da, men vært litt stille observatør. Har andre venninner som har vært her i årevis og har sagt de ikke nærmer seg skravletråden på generelt, for det var alltid litt pepper å få, dersom folk hadde forskjellige meninger. Det er ikke så mange ukene siden det var en hel masse innlegg fra flere om hvor mye de unngikk skravletråden på generelt, og heller forble i termingruppene sine. Fordi de nettopp aldri følte de fikk innpass. Så det er nok noe i det, når så mange er enige.
Enig med degSyntes det er synd at dere opplever det slik, jeg har hvert medlem siden juni 06. Men hvert litt til og fra og er langt ifra "en av de kjente", ofte jeg ikke får svar på innleggene men det gjelder oss alle.
For min del så blir det ofte til at jeg kun svarer på varslene pga jeg ikke har tid til å følge med på hele tråden. Det betyr jo ikke at man overser eller ikke ønsker å ha nye medlemmer med i tråden.
Men håper dere ser at det er mange hyggelige medlemmer her, og føler at dere kommer godt inn i skravletråden![]()
Jeg hadde den når jeg var nygravid med lillebror, det var grusomt [emoji14]Mhm 4 år siden sist jeg hadde den
Jeg skydde også tråden først men kastet meg inn i det etterhvertHardekjerne er bl.a. alle VIP´ere her da, som sikkert også vet hvem de selv er også.
Ja, det er mange som sier de blir tatt godt i mot, jeg er midt i mellom, og vet også flere skyr denne tråden som pesten også. Er ikke så lenge siden det var en tråd om at folk holdte seg langt borte. Selvfølgelig må folk snakke om hva de vil, men når dette er gjentagende ukentlig, hvor mye man savner en annen tid, så er det litt demotiverende for andre som titter innom.
Jeg vil også tro det er en årsak til at forumansvarlig sa senest i går at alle burde bli mer inkluderende her, så temaet er vel ikke noe nytt vel?![]()
Oh det vil jeg tro jaJeg hadde den når jeg var nygravid med lillebror, det var grusomt [emoji14]
Glad jeg slipper begge deler nå for å si det sånn [emoji12]Oh det vil jeg tro ja
Haha! Kanskje jeg burde ha ett bilde hvor man ser mer enn bare toppen av hodet hennes som stikker opp av sauefellaNÅ først så "ser" jeg hva som er på profilbildet ditt! Vet ikke hvorfor, men har alltid innbilt meg at du har en tekopp på bildet ditt, sikkert pga. nicket ditt, men har tenkt at det ikke kom så tydelig frem at det var en kopp. Men det er jo lille "gnome-frøkna" di jo!![]()
Søt hund du harHaha! Kanskje jeg burde ha ett bilde hvor man ser mer enn bare toppen av hodet hennes som stikker opp av sauefella![]()