Funker ikke fra nettbrett et mitt (samsung) ...Jada, det funker!![emoji2][emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker ikke fra nettbrett et mitt (samsung) ...Jada, det funker!![emoji2][emoji2]
Hva funker/ikke funker?Funker ikke fra nettbrett et mitt (samsung) ...![]()
Så koselig da.God morgen! Frokost inntatt, straks en tur på slalom hele gjengen.
Å sette inn emoticons rett fra nettbrett/mobil...Hva funker/ikke funker?
Eller ikke så rart![]()
Lurer på om dere klarer 2000 svar i denne tråden før helgen renner ut...
Og det fungerer ikke fra Samsung nettbrett?Å sette inn emoticons rett fra nettbrett/mobil...
Eesten av klærne tatt å jeg har kommet meg i seng
De som kjøper klærne får mye for pengene hvertfall
Hvertfall ikke dersom vi også får deg på lagetIkke noe problem[emoji2]
Jeg prøver det jeg kan
Kos dere på slalomGod morgen! Frokost inntatt, straks en tur på slalom hele gjengen.
Å det synes jeg er tullDet er da langt fler enn 4 som skravler i denne tråden ila en dag. Dere må inkludere andre og prate med andre ogsåMange nye sol omtaler dere som den "harde kjerne " og vanskelig å prate med. Noe å tenke på
![]()
Ja var detTror de henger i vanen fra at det har vært i helga, for det var rart synes jeg
Tidlig oppe dere daGod morgen . Var opp og hoppe 6 her.
Å neiTakk, har sett slik får, bare ikke ordet
Nei ikke jeg hellerDet hadde vært veldig kjekt jahard kjerne syns jeg ikke er passende i grunn
Håper du får en fin vaktPå jobb om ikke lenge her
Sitter med strikketøyet og ser på Hotell Dracula.Hei
Hva gjør dere i dag?
Her er vi bare rolige. Tenker å bare slappe av og samle litt energi før en ny uke![]()