♧Symptomtråden♧

Eg fekk det på venstre side for ei lita uke siden, men det forsvant igjen etter eit par dager heldigvis [emoji4] Har vore plaga med bekkenløsning i dei andre svangerskapene men aldri så tidlig før... [emoji33]

Åh håper jeg opplever det samme og at det er forbipasserende! fikk 50% sykemelding av legen i to uker idag. Men gjorde du noe spesielt for at det skulle gå over? Tøying, etc?
 
Åh håper jeg opplever det samme og at det er forbipasserende! fikk 50% sykemelding av legen i to uker idag. Men gjorde du noe spesielt for at det skulle gå over? Tøying, etc?

So godt at legen tar ansvar og lar deg kvile [emoji4] Hos meg gjekk det over av seg sjølv etter to dager uten at eg gjorde noko! Men frykter at det setter inn igjen om ikkje alt for lenge!

Svømming er uten tvil det eg merker er mest effektivt mot bekkenløsning. Med dei andre har eg svømt i basseng eller i sjøen 2-3 gonger i uken og merket forbedring nesten med ein gong [emoji28]

Håper bekkenløsningen din blir bedre snart og at litt kvile gjer godt!!:) God bedring [emoji4]
 
So godt at legen tar ansvar og lar deg kvile [emoji4] Hos meg gjekk det over av seg sjølv etter to dager uten at eg gjorde noko! Men frykter at det setter inn igjen om ikkje alt for lenge!

Svømming er uten tvil det eg merker er mest effektivt mot bekkenløsning. Med dei andre har eg svømt i basseng eller i sjøen 2-3 gonger i uken og merket forbedring nesten med ein gong [emoji28]

Håper bekkenløsningen din blir bedre snart og at litt kvile gjer godt!!:) God bedring [emoji4]

Tusen takk for gode tips! [emoji2]
 
Jeg skulle sove før nattevakt i stad, og våknet med ordentlige smerter i tennene /tannkjøttet[emoji17] Nå har det gått litt over igjen. Leser at det er relativt normalt når man er gravid, og at man lettere kan få tannkjøttbetennelse...

Noen som har opplevd dette før?
Jeg pusset bare tennene ordentlig, og brukte tanntråd og munnskyll, men vet ikke om det hjelper. Tar i mot tips med takk!
 
Er 5+6 idag og har bittelitt kvalme om morgenen men det er ikke mye. Har litt mensensmerter som kommer og går av og til, spesielt etter jeg har gått opp trappa.
Ingen cravings eller ekstra sulten, men har pupper og nipler som er vonde, våkner av og til av at di er så ømme om morgenen.
 
Som sist svangerskap for to år siden, brekker jeg meg og blir kvalm ved lukta av Always parfymerte truseinnlegg. Det høres sikkert snålt ut og lett å holde seg unna, men jeg jobber i matbutikk og sitter mye i kassa, OG FY SØREN SÅ POPULÆRE DE ER[emoji23] I tillegg har jeg mye murringer og er ekstreemt trøtt[emoji23]
 
Jeg skulle sove før nattevakt i stad, og våknet med ordentlige smerter i tennene /tannkjøttet[emoji17] Nå har det gått litt over igjen. Leser at det er relativt normalt når man er gravid, og at man lettere kan få tannkjøttbetennelse...

Noen som har opplevd dette før?
Jeg pusset bare tennene ordentlig, og brukte tanntråd og munnskyll, men vet ikke om det hjelper. Tar i mot tips med takk!
Hadde betennelse i tannkjøttet fra jeg fant ut at jeg var gravid til ut uke 4. Skylte munnen med corsodyl, da ble det borte etter en stund[emoji1]
 
6+2
-oppblåst
-veldig trøtt(!!)
-noe sesitiv nesa. Noen lukter er forsterka (bla. min egen svettelukt[emoji58] veldig gøy å tro at eg stinke mer enn det eg egentlig gjør..)
-oppblåste pupper
 
6+1

- Trøtt
- Fryktelig sulten, men har ikke lyst på noe
- Mensmurringer
- Litt uggen/småkvalm på ettermiddagen
 
4+2 og kvalmen satte inn i dag for fullt!
 
5+0 og første symptom: litt ømme pupper:) Fint å kjenne seg litt gravid, men fryket alt kommer med en smell snart :hungover:
 
4+1 her, og foreløpig merker jeg:

- Trøtthet
- Mer sulten
- Større bryster
- Kvalm
- Hyppigere toalettbesøk

Evt tegn før positiv test:

- Uren hud
- Halsbrann
 
Tisser oftere
Småkvalm om morningen
Halsbrann/sure oppstøt på kvelden
Større, tunge og ømme bryster (de vokser veldig fort tidlig på meg)
Trøtt
Slappere
Svimmel
 
Er det flere som har så mye stikkinger og murringer at det nesten gjør litt vondt? Har det ofte, hver dag. Det gjør meg bekymret..
 
Back
Topp