♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Så spennende! Du går vel hos Montzka? Krysser fingrene for at du blir med i rugergjengen [emoji173]️
Ja :) Veldig greit å bare ta heisa noen etasjer opp når jeg er på jobb og skal på kontroll :p
Håper, håper, håper! ❤
 
Ja :) Veldig greit å bare ta heisa noen etasjer opp når jeg er på jobb og skal på kontroll :p
Håper, håper, håper! [emoji173]

Ja det tenker jeg er ganske greit[emoji87] Vi får krysse alt [emoji173]️
 
Hvordan har det gått idag? Om du har vært enda!
 
Alt bra?
 
Sprøytedag 13 - 2.Ultralyd

Shit pomfritt! :eek:

Jeg er jo vant med å måtte ha 17-18 sprøytedager før det er grei størrelse på eggposene og da med høyere doser enn jeg har tatt nå. Var forberedt på å få beskjed om ny ultralydtime enten mandag eller tirsdag neste uke, men her var det full fest! 18(!!) eggposer på 17-20 mm :p :p Holdt på å dette av stolen!

Blir uttak på mandag og planlagt innsett er onsdag, men får de ut 15 egg eller mer slik det ser ut som er stor sannsynlighet for så blir det totalfrys. Håper i det lengste at det blir innsett ❤ Må uansett bare få booket hotell frem til onsdagen.
 
Woha!!! Snakk om eggproduksjon. Dette blir spennende på mandag. :)
 
Wow, skal si det er fart i eggstokkene dine [emoji28] Krysser alt jeg har for at noen av eggene roer seg ned slik at det ikke blir totalfrys [emoji173]️
 
Wow, skal si det er fart i eggstokkene dine [emoji28] Krysser alt jeg har for at noen av eggene roer seg ned slik at det ikke blir totalfrys [emoji173]️
Godt å se at hvertfall noe vil fungere med denne kroppen :p Tusen takk ❤❤
 
Spennende! Håper du får både inn og på frys :D
 
Tusen takk :D Hvordan går det med deg og den nydelige lille prinsessa di da? ❤

Går fint her, bare en del gråt/sutring og lite søvn for tiden. Men ville ikke byttet det vekk ❤️
 
Går fint her, bare en del gråt/sutring og lite søvn for tiden. Men ville ikke byttet det vekk ❤️
Det kommer og går i perioder. Vi er inne i en periode nå med mye gråt og lite søvn. Tenner på vei og mye nytt med barnehage. Så nyter ekstra godt de kosestundene vi har inn i mellom ❤ Det er klart! Et smil på 3 sekund gjør opp for 23 timers gråt :p ❤ Å være mamma er virkelig det mest slitsomme og samtidig det mest fantastiske som finnes ❤
 
Pakker og styrer. Vi velger å kjøre til Trondheim så må dra i morgen og bor på hotell frem til innsettsdagen. Lillesnupp blir også med da jeg enda ikke er helt klar for å være borte fra henne, hvertfall når det nå blir flere netter. Vært litt stressa for hvordan vi skal klare alt med å ta henne med på uttaket og alt det, men så plutselig tilbydde verdens beste mamma seg å bli med til Trondheim og hjelpe til å passe henne der :D Tror hun egentlig hadde veldig lyst på en tur uansett, men fantastisk å få den hjelpen ❤
 
Så herlig med mormor som stiller opp. God tur! :)
 
Åå, så god mormor som blir med dere [emoji173]️ Så deilig det må være å slippe å bekymre seg for det i alle fall :) God tur!!
 
Back
Topp