♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Pakker og styrer. Vi velger å kjøre til Trondheim så må dra i morgen og bor på hotell frem til innsettsdagen. Lillesnupp blir også med da jeg enda ikke er helt klar for å være borte fra henne, hvertfall når det nå blir flere netter. Vært litt stressa for hvordan vi skal klare alt med å ta henne med på uttaket og alt det, men så plutselig tilbydde verdens beste mamma seg å bli med til Trondheim og hjelpe til å passe henne der :D Tror hun egentlig hadde veldig lyst på en tur uansett, men fantastisk å få den hjelpen ❤
Så snilt da!
 
Hvordan har det gått idag? [emoji173]️
 
Håper det gikk bra i dag. :Heartred
 
Hvordan har det gått idag? [emoji173]️
Håper det gikk bra i dag. :Heartred
Ble som fryktet. Totalfrys. Fikk ut 12 egg, men var kraftig overstimulert med eggstokker på dobbel størrelse og en del væske i buken så fikk beskjed om at jeg hadde ikke fått satt inn uansett hva antallet hadde vært. Det var jo forventet, men veldig skuffende og tungt likevel. Har jo tidligere fått ut 10 og 15 uten at noe har klart seg til frys så frykten er at det ikke blir noe. Skal dyrkes til blasto så får ikke vite noe før mandag neste uke. Dette var desidert det vondeste uttaket jeg har hatt. Venstre eggstokk var så hoven og høyt oppe at 2 sykepleiere måtte stå å presse ned på magen min. Får bare håpe at det blir noe resultat ut av det til slutt ❤
Så nå begynner ventetiden igjen..
 
Ble som fryktet. Totalfrys. Fikk ut 12 egg, men var kraftig overstimulert med eggstokker på dobbel størrelse og en del væske i buken så fikk beskjed om at jeg hadde ikke fått satt inn uansett hva antallet hadde vært. Det var jo forventet, men veldig skuffende og tungt likevel. Har jo tidligere fått ut 10 og 15 uten at noe har klart seg til frys så frykten er at det ikke blir noe. Skal dyrkes til blasto så får ikke vite noe før mandag neste uke. Dette var desidert det vondeste uttaket jeg har hatt. Venstre eggstokk var så hoven og høyt oppe at 2 sykepleiere måtte stå å presse ned på magen min. Får bare håpet at det blir noe resultat ut av det til slutt [emoji173]
Så nå begynner ventetiden igjen..

Åneei så leit å høre [emoji17][emoji17] Når kunne de forespeile innsett da om de overlever? Sender deg en megaklem, og håper du ikke får for mange plager [emoji173]️ Har du kjent noe på det? Det er jaggu ikke spøk dette gamet her [emoji17]
 
Så kjedelig med totalfrys. :( Og det hørtes vondt ut. :( Huff. Håper formen din kommer seg raskt, og at du får frysegull nå. :Heartred
 
Åneei så leit å høre [emoji17][emoji17] Når kunne de forespeile innsett da om de overlever? Sender deg en megaklem, og håper du ikke får for mange plager [emoji173]️ Har du kjent noe på det? Det er jaggu ikke spøk dette gamet her [emoji17]
Slik jeg forstod det måtte jeg ha en syklus først også kan vi ta styrt syklus med fryseforsøk etter det. Skulle ringe inn ved den mensen som kommer nå også skulle vi da avtale videre.
Har kjent meg som en sprekkeklar ballong siste dagene så hadde en følelse på det, men håpte i det lengste at det skulle gå likevel. Har veldig vondt og oppblåst nå. Skulle ringe om det ble verre
 
Slik jeg forstod det måtte jeg ha en syklus først også kan vi ta styrt syklus med fryseforsøk etter det. Skulle ringe inn ved den mensen som kommer nå også skulle vi da avtale videre.
Har kjent meg som en sprekkeklar ballong siste dagene så hadde en følelse på det, men håpte i det lengste at det skulle gå likevel. Har veldig vondt og oppblåst nå. Skulle ringe om det ble verre

Samme som her da, bare at vi fikk sommerstengt inni det hele [emoji29] Håper den sitter som et skudd så snart det blir [emoji173]️
Huff, ta vare på deg selv! Håper det ikke blir for ille [emoji173]️
 
Så kjedelig med totalfrys. :( Og det hørtes vondt ut. :( Huff. Håper formen din kommer seg raskt, og at du får frysegull nå. :Heartred
Tusen takk ❤ Håper det!
 
Ånei, så utrolig kjipt at det ble totalfrys :( Håper av hele mitt hjerte at det er noen som klarer seg til frys [emoji173]️ Håper formen ikke blir verre [emoji173]️
 
Fikk telefon fra laben i dag med kjempegode nyheter: Vi har 3 blastoer på frys! :D ❤ Jeg hadde ikke turt å håpe på det i det hele tatt siden vi aldri har fått til frys før så er så lykkelig akkurat nå! Lillebrøster MÅ jo være blant disse 3 ❤❤❤
 
Fikk telefon fra laben i dag med kjempegode nyheter: Vi har 3 blastoer på frys! :D [emoji173] Jeg hadde ikke turt å håpe på det i det hele tatt siden vi aldri har fått til frys før så er så lykkelig akkurat nå! Lillebrøster MÅ jo være blant disse 3 [emoji173][emoji173][emoji173]

Så utrolig bra[emoji173]️ gratulerer med 3 flotte blasto i fryseren!
 
Gratulerer[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer. :D
 
Gratulerer så mye med supert resultat!! Det var fortjent, det [emoji173]️
 
Back
Topp