♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Tusen takk for gode ord, og velkommen til forumet :) Det er virkelig tungt med denne prøvingen. Jeg har også nytt IVF forsøk i august. Hvilket sykehus/klinikk hører du til? Krysser fingrene for oss begge! :)

Tusen takk! Hører til Fertilitetssenteret. Det må lykkes for oss til slutt! Må bare det.
 
Krysser fingrene for deg i høst!❤ denne prosessen er dessverre kjempetung:( håper det blir mange ivf-spirer nå i høst :)
 
Starter stimulering med menopur neste uke :)
 
Tr kom i dag som forventet så da ringer jeg klinikken i morgen og regner med det da blir sprøytestart samme dag :)
 
Sprøytestart i dag :)
 
cd 4 - sprøytedag 3 - #2 ICSI

Tr har pakket sakene og reist og jeg er godt i gang med stimuleringen :) Å bruke menopur går helt greit, men sliter allerede med mye trøtthet slik som sist. Prøver å få slappet av mest mulig hjemme etter jobb hver dag. Bruker klexane og 225 IE Menopur hver kveld, og fra lørdag blir det også orgalutran. Ultralyd blir på mandag :)
 
cd 8 - sprøytedag 7 - #2 ICSI

I morgen er det ultralyd allerede. Denne gangen synes jeg tiden har gått veldig fort. Spent på morgendagen, men med tanke på hvor lenge jeg måtte gå sist så tørr jeg ikke å ha for store forhåpninger. Har murret en del de siste dagene så tror hvertfall det er litt action inn i der :)
 
cd 9 - sprøytedag 8 - #2 ICSI
Ultralyd nr.1

Da var første ultralyden denne runden tatt. Ca 15 follikler på hver side, men ingen var blitt store nok ennå. Menopurdosen økes til 300 IE også blir det ny kontroll på onsdag :)
 
Last edited:
cd 11 - sprøytedag 10 - #2 ICSI
Ultralyd nr.2

På høyre side var det ingen vekst siden sist. Venstre eggstokk hadde på mystisk vis forsvunnet og var umulig å finne, så usikker på hva som foregår i den. Uansett trodde han ikke at der heller kunne være noe særlig forskjell siden det ikke har vokst på høyre siden. Fortsetter med samme dose og ny kontroll på fredag.
 
Back
Topp