♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Det er akkurat under 5 år siden vi kjøpte så mulig boligkjøperforsikringen skal gjelde på denne saken. Har sendt mail til både eiendomsmegleren, boligkjøperforsikringen (HELP) og Tryg forsikring der vi har ordinær husforsikring så får vi håpe de kan hjelpe. Uansett dritsurt at det nå uansett må rives og bygges på nytt. Som om vi ikke hadde nok med alt annet liksom. Herregud, jeg er så jævla sliten!!!
Uff sender deg en stor klem!
 
Du altså.. Så mye motgang du skal møte :( Håper så inderlig ting snart går din vei !! Vet ikke annet enn å sende deg en god klem ❤️
 
Det er akkurat under 5 år siden vi kjøpte så mulig boligkjøperforsikringen skal gjelde på denne saken. Har sendt mail til både eiendomsmegleren, boligkjøperforsikringen (HELP) og Tryg forsikring der vi har ordinær husforsikring så får vi håpe de kan hjelpe. Uansett dritsurt at det nå uansett må rives og bygges på nytt. Som om vi ikke hadde nok med alt annet liksom. Herregud, jeg er så jævla sliten!!!
Jevnlig innom for å sjekke hvordan det går med deg. Fy flate!! Dette var det siste dere trengte. Krysser alt for at det går på boligkjøperforsikringen! :) Klem til deg
 
Herregud, er det mulig :( Sender deg en stoor klem ❤❤
 
Det er fryktelig mye som skjer for tiden, og uten å gå i detaljer kan jeg trygt si at dette er det mest utfordrende året jeg har hatt noensinne. Det har vært flere nederlag, sjokk, skuffelser og utfordringer enn jeg trodde 1 menneske kunne tåle. Det er mange kamper som gjenstår og utrolig mange bekymringer både personlig og for ting som skjer i nærmeste familie, men jeg må bare ta 1 ting av gangen og holde motet oppe. Siden det er så mye som foregår hadde vi bestemt oss for å være hjemme i sommer, men jeg tror mannen innser hvor sliten jeg er så han insisterte på at vi skal ta oss 1 sydenuke i juli. Vi er bestemt på å gå gjennom nytt IVF forsøk i august så håper at en liten ferie kan gi litt ro i sjelen. Sprøytestart blir mest sannsynlig første uken i august. Med så mye motgang så håper jeg at lykken endelig vil snu og at vi kan få vårt lille mirakel.
 
Last edited:
Åå, det håper inderlig jeg også! Og at det snur alle de stedene hvor det butter imot. Jeg har fulgt med fra sidelinja siden jeg var ny her for et drøyt år siden, og er det noen som fortjener medgang nå, så er det dere! Stå på, en dag av gangen ☺
 
Lykke til <3 denne gangen har jeg all tro på at det går bra! Og enig med mannen din! Ta dere en uke i syden og koble helt av, det trenger dere begge!
 
Åå, det håper inderlig jeg også! Og at det snur alle de stedene hvor det butter imot. Jeg har fulgt med fra sidelinja siden jeg var ny her for et drøyt år siden, og er det noen som fortjener medgang nå, så er det dere! Stå på, en dag av gangen ☺
Lykke til <3 denne gangen har jeg all tro på at det går bra! Og enig med mannen din! Ta dere en uke i syden og koble helt av, det trenger dere begge!
Tusen takk for gode ord vakre dere! Setter så inderlig pris på det! ❤
 
Du skal ikke måtte takle mer nå. Nå er det deres tur
 
Det blir 2017 baby, jeg kjenner det på meg like godt som jeg visste sara fikk 2015 baby. Din tur nå!:)
Kjære, gode _Mymlen_ ❤❤ Tusen takk!!! Det SKAL bli! Hvordan går det med deg da?
 
Kjære, gode _Mymlen_ ❤❤ Tusen takk!!! Det SKAL bli! Hvordan går det med deg da?
Det går bra:) ikke awsome, men det går bra. Ser ut at problemene går seg til på et vis. Om det er midletidig fix eller varig vil tiden vise. Men vi trives godt her vi bor nå - sånn i motsetning til der vi bodde før.

Men jeg skulle gjerne blitt med deg på baby2017, men det ser ikke slik ut. Men kan nå håpe!:) håper frøken blir storesøster en eller annen gang. Men må jo være to om den avgjørelsen
 
Det er fryktelig mye som skjer for tiden, og uten å gå i detaljer kan jeg trygt si at dette er det mest utfordrende året jeg har hatt noensinne. Det har vært flere nederlag, sjokk, skuffelser og utfordringer enn jeg trodde 1 menneske kunne tåle. Det er mange kamper som gjenstår og utrolig mange bekymringer både personlig og for ting som skjer i nærmeste familie, men jeg må bare ta 1 ting av gangen og holde motet oppe. Siden det er så mye som foregår hadde vi bestemt oss for å være hjemme i sommer, men jeg tror mannen innser hvor sliten jeg er så han insisterte på at vi skal ta oss 1 sydenuke i juli. Vi er bestemt på å gå gjennom nytt IVF forsøk i august så håper at en liten ferie kan gi litt ro i sjelen. Sprøytestart blir mest sannsynlig andre uken i august. Med så mye motgang så håper jeg at lykken endelig vil snu og at vi kan få vårt lille mirakel.

Hei, jeg er helt ny her og første melding jeg skriver er til deg. Jeg drømmer også om baby nr 1 og skal i gang med ivf nr 3 i august. Har vært prøver i et par år og uforklarlig barnløs. Grusomt er det hva vi skal tåle! Føler med deg og kjenner meg igjen.
 
Last edited:
Det går bra:) ikke awsome, men det går bra. Ser ut at problemene går seg til på et vis. Om det er midletidig fix eller varig vil tiden vise. Men vi trives godt her vi bor nå - sånn i motsetning til der vi bodde før.

Men jeg skulle gjerne blitt med deg på baby2017, men det ser ikke slik ut. Men kan nå håpe!:) håper frøken blir storesøster en eller annen gang. Men må jo være to om den avgjørelsen
Godt å høre at det går litt bedre hvertfall. Håper det bare fortsetter å bedre seg og at det kanskje blir et lite 2017-mirakel ❤
 
Hei, jeg er helt ny her og første melding jeg skriver er til deg. Jeg drømmer også om baby nr 1 og skal i gang med ivf nr 3 i august. Har vært prøver i et par år og uforklarlig barnløs. Grusomt er det hva vi skal tåle! Føler med deg og kjenner meg igjen.
Tusen takk for gode ord, og velkommen til forumet :) Det er virkelig tungt med denne prøvingen. Jeg har også nytt IVF forsøk i august. Hvilket sykehus/klinikk hører du til? Krysser fingrene for oss begge! :)
 
Back
Topp