♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg og mannen min har nå vært i lag i nesten 8 år. Jeg er 25 år mens han er en del eldre. Vi prøver på vårt første barn og har vært prøvere i snart 2 år allerede. Har kun testet etter el av og til, og aldri fått positiv el-test.

*For å ikke bli gjenkjent av familie og venner så måtte jeg fjerne en del personlig informasjon :)
 
Last edited:
Tusen takk <3
 
Masse lykke til:). Dette har nok ikke vært lett. God du fikk hjelp til slutt:). Håper lille spire setter seg snart❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Kan skjønne at du er klar da ja! Lykke til med prøvingen!! :)
 
Lykke, lykke til! Fantastisk at du har kommet deg gjennom den tunge tiden, og nå har det mye bedre:) Håper det klaffer snart:)
 
Håper det klaffer for dere snart da :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Høres ut som du har vært gjennom en veldig tøff periode! Håper den kan ende i noe fantastisk :) lykke til!
 
Klarer ikke å holde meg unna forumet og dagboken min. Tiden går så grusomt sakte når man prøver.
 
Last edited:
Klarte ikke å vente lenger med å teste :p

CD11: EL-test negativ
 
CD12: EL-test negativ
 
CD13: EL-test negativ.

Fortsatt ikke sett noen antydning til strek, men har hatt sterke magesmerter utover dagen. Kan ikke dumme EL bare komme nå da så jeg kan få en liten spire?
 
CD14: EL-test negativ
 
Håper EL kommer snart:). Temper du?:)


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
CD15:El-test negativ
 
CD16: Negativ test, men har mye slim og smerter ved høyre eggstokk. Har jo aldri fått en positiv test så lurer på om el kan være nå likevel. Legger hvertfall inn aksjer!
 
Back
Topp