♥~ ★ ~ → JUBELTRÅD ← ~ ★ ~ ♥

Gode samboeren min kom hjem med gave til jenta vår og til meg i dag:) Klær til henne og øredobber til meg! Så søt:Heartpink Han var forøvrig eneste mannen som stilte opp da vi var på barseltreff i går. Vi fikk beskjed om at begge skulle komme. Han fikk selvfølgelig gå når han var eneste mannen da:)
Så koselig :) Min mann lurte på å bli med på barseltreff, men fikk høre at det ble mye "dameprat", så han fant på noe annet
 
Endelig!! har jeg bestilt spatime til min ødelagte kropp.. til uka blir gavekortet jeg fikk il jul brukt.. tidsnok til at jeg kan ønske meg et til denne jula :p
 
Endelig!! har jeg bestilt spatime til min ødelagte kropp.. til uka blir gavekortet jeg fikk il jul brukt.. tidsnok til at jeg kan ønske meg et til denne jula :p
høres nydelig ut! tror jeg vil ønske meg det til jul!
 
Jubler for at i alle fall en bukse passer, som jeg brukte før jeg ble gravid!
Og første trilletur med barselgruppa på onsdag, blir koselig:)
 
Jubler for at i alle fall en bukse passer, som jeg brukte før jeg ble gravid!
Og første trilletur med barselgruppa på onsdag, blir koselig:)
Så bra, barselgrupper er så koselig. men er ikke noe her.. Så da får jeg klare meg uten denne gangen..
 
Lager de ikke på helsestasjonen? Eller er det for lite folk kanskje?
ikke denne her virker det som. glemte å spørre da jeg var der. der jeg odde før så var d hs som spurte meg.. :)
Er egentlig ikke fornøyd med dene helsestasjonen generelt... men helsesøstra virker grei da hvertfall ;)
 
ikke denne her virker det som. glemte å spørre da jeg var der. der jeg odde før så var d hs som spurte meg.. :)
Er egentlig ikke fornøyd med dene helsestasjonen generelt... men helsesøstra virker grei da hvertfall ;)
Håper de har noe da. Ble ikke noe barselgruppe på meg i dag:/ Hadde bare sovet i to og en halv time. Kommer vell andre muligheter;)
 
Håper de har noe da. Ble ikke noe barselgruppe på meg i dag:/ Hadde bare sovet i to og en halv time. Kommer vell andre muligheter;)
huff da, søvn må man ha, forsov meg til min første barselgruppemøte med den eldste jeg også husker jeg.. men rakk det akkurat, var 10min forsinka eller noe ;)
Med barselgruppa nå sist så møttes vi 1 gang i uka i 11mndr så ble det brått stopp, da alle var på jobb osv. så møttes vi 2 ganger det neste halvåret, så siden har vi ikke møttes.. kjedelig men har alle på fb ;)
 
huff da, søvn må man ha, forsov meg til min første barselgruppemøte med den eldste jeg også husker jeg.. men rakk det akkurat, var 10min forsinka eller noe ;)
Med barselgruppa nå sist så møttes vi 1 gang i uka i 11mndr så ble det brått stopp, da alle var på jobb osv. så møttes vi 2 ganger det neste halvåret, så siden har vi ikke møttes.. kjedelig men har alle på fb ;)
Hørtes jo ut som en kjekk barselsgruppe:) Typisk at alle plutselig blir så opptatt i hverdagen:;)
 
Hørtes jo ut som en kjekk barselsgruppe:) Typisk at alle plutselig blir så opptatt i hverdagen:;)
ja, nå har jo jeg flyttet også så blir liksom aldri tid for noen lenger.. helgene går altfor fort :) men kan håpe på et møte til sommern kanskje.. på stranda eller noe sånt ;)
 
Gutten sov i 9 timer sammenhengende i natt!! :D
Håper det er noe han har tenkt og starte med men tror bare han var klar etter bytur i går :p
Våknet og måtte pumpe bort litt spreng i 3 tiden som er tre timer før han vanligvis våkner, glad jeg gjorde det og ikke ventet for da hadde vell puppen eksplodert :p
 
Vesla sov i 9,5 time i natt!!! :eek: :D Deilig! :) Måtte gi henne smokken mange ganger i 5-tida, men gjør ingenting når hun lar meg sove så lenge etterpå. :p
 
Back
Topp