♡April♡

Jeg har fått beskjed av Riksen i dag, at om mensen kommer om to uker (positiv EL test i går)
Så kan det kanskje hende at jeg får uttak i uke 18, det er siste uka i april/ første i mai.

Da er jeg akkurat ruger på bursdagen min :angelic:
Så jeg håper det går i orden og blir sånn.
SPENNENDE! Håper du blir ruger snart!, ❤️❤️
 
SPENNENDE! Håper du blir ruger snart!, ❤️❤️
Går alt etter planen, så er jeg kanskje ruger første uka i mai. Så håper på det.
Men tar tid dit. Men da har jeg tid på å gå ned litt kiloer og sånn :)
 
Jeg venter på forsamtale nå i mars og regner med oppstart i april.
Setter en fot inn her mens jeg venter på et klart svar:)
 
Jeg venter på forsamtale nå i mars og regner med oppstart i april.
Setter en fot inn her mens jeg venter på et klart svar:)
Velkommen er du!
Har fulgt deg så lenge. Det skal bli en glede å følge med når du kommer i mål!
 
  • Ønskebarn - 31år - barn #2 - IVF - Haugesund - Synarela,Gonal f, ovitrelle, lutinus - Uttak uke 13
Setter inn info om meg, da evt testdato eller fryseforsøk blir i april.. (optimist)
 
Setter en fot inn her jeg, fikk papirer for nytt forsøk i posten idag. Både jeg og mannen må ta nye blodprøver, og så er det å vente på mens som er mangelvare.. de tidligere forsøkene har jeg gått på provera for å få mens, men provera var ikke på resepten denne gangen, så må kanskje ta kontakt med klinikken å høre

Elva - barn2 - ivf/icsi - Klinikk Hausken Bergen - metformin, puregon, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, klexane, lutinus
 
Setter en fot inn her jeg, fikk papirer for nytt forsøk i posten idag. Både jeg og mannen må ta nye blodprøver, og så er det å vente på mens som er mangelvare.. de tidligere forsøkene har jeg gått på provera for å få mens, men provera var ikke på resepten denne gangen, så må kanskje ta kontakt med klinikken å høre

Elva - barn2 - ivf/icsi - Klinikk Hausken Bergen - metformin, puregon, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, klexane, lutinus
Var en drøss med medisiner :sorry: Har du brukt alle før ? Hadde ringt klinikken og høre ifht manglende mens så slipper det å gå ekstra lang tid.:angelic:
 
Var en drøss med medisiner :sorry: Har du brukt alle før ? Hadde ringt klinikken og høre ifht manglende mens så slipper det å gå ekstra lang tid.:angelic:

Og da har jeg til og med glemt å skrive opp prednisolon :hilarious: blir mye sprøyte stikking
Eneste jeg ikke har brukt før er fyremadel, tidligere forsøk har jeg brukt orgalutran
Metformin går jeg på allerede (sluttet ikke etter negativt forsøk i februar) har PCOS og det stabiliserer blodsukkeret.
Klexane og prednisolon rekner jeg med jeg får pga flere spontanaborter
Puregon har jeg brukt på nesten alle tidligere forsøk, ovitrelle og gonapeptyl er eggløsningssprøyter, sist forsøk endte jeg med bare gonapeptyl pga overstimulering, endte da med totalfrys.
Kommer til å ta kontakt med klinikken ang provera, så kan jeg prøve å unngå påsken siden de er påskestengt
 
Og da har jeg til og med glemt å skrive opp prednisolon :hilarious: blir mye sprøyte stikking
Eneste jeg ikke har brukt før er fyremadel, tidligere forsøk har jeg brukt orgalutran
Metformin går jeg på allerede (sluttet ikke etter negativt forsøk i februar) har PCOS og det stabiliserer blodsukkeret.
Klexane og prednisolon rekner jeg med jeg får pga flere spontanaborter
Puregon har jeg brukt på nesten alle tidligere forsøk, ovitrelle og gonapeptyl er eggløsningssprøyter, sist forsøk endte jeg med bare gonapeptyl pga overstimulering, endte da med totalfrys.
Kommer til å ta kontakt med klinikken ang provera, så kan jeg prøve å unngå påsken siden de er påskestengt
Går nesten i surr for meg.. Så skjønner godt du kan glemme å skrive opp noe :hilarious: er det sånn at det kan ta tid før de kontakter deg tilbake?
 
Går nesten i surr for meg.. Så skjønner godt du kan glemme å skrive opp noe :hilarious: er det sånn at det kan ta tid før de kontakter deg tilbake?
Pleier å gå ganske fort, har stort sett ringt rett til sykepleier, så fikser de :)
 
Jeg har begynt å spotte, så blir nok å ringe i morgen og få oppstart :D
 
Back
Topp